Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Velge moped- eller lettmotorsykkellappen?

Anbefalte innlegg

Hvorfor bruker du ikke utstyret Andy? Jeg kan tenke meg at jeg etter hvert kommer til å slakke med utstyrbruken, f.eks. å bare bruke ryggskinne+jakke+hansker (og hjelm så klart) da jeg faktisk tror at ryggskinne og hjelm er det aller viktigste. Dette gjelder korte turer i relativt lav fart til venner og slikt. Skal jeg kjøre på motorveien o.l. kommer jeg forhåpentligvis aldri til å kjøre med mindre enn fullt utstyr.

Ellers kan jeg nevne at jeg greide å forsove meg forrige kjøretime, altså var det 1300,- ut av vinduet, noe som suger helt #%& for en 16-åring som allerede har brukt mye på lappen. Er vel oppi rundt 20 kjøretimer nå, skulle begynne på trafikal del (vikeplikt) på timen jeg sov over. Forhåpentligvis bruker jeg maks 30 timer... :(

Angeånde sykkel står det for øyeblikket mellom Honda Varadero da dette virker som en veldig solid sykkel som går godt mil etter mil ;P med lite vedlikehold og god lyd. I tilegg er komforten meget god, både for sjåfør og passasjer. Kan vel få en god pris for den brukt når jeg er ferdig med den også. Blir det ikke varadero tenker jeg en SM, kanskje Husqvarna SMS f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidder ikke, rett og slett. Bruker jakka sikkert 70% av gangene jeg kjører, og hvertfall hvis jeg skal ligge i 100km ++ over tid.

Hadde aldri kjøpt meg varaedo, ser jo max kjedelig ut :p Men har en husqvarna selv, er en fin sykkel med gromm lyd! Ellers kan jeg anbefale aprilia rs, også en veldig fin sykkel. Kjørte på motorveien med den i sta, og kunne lett ligge i 120 km på helt greit turtall

Lenke til kommentar

Faen faen faen, er så jævlig frustrerende at dere sier sånt. Altså, siden jeg synes den var så aktuell. Men jeg må jo selvsagt prøve den. Men en tursykkel er det ikke noe galt med btw Daily-Drifter, skal jo ha det behagelig når man kjører. Jeg har ikke tenkt å bruke den i race eller cross elns.

Forresten, fins det folk over 25 år som har hatt lappen for A1 eller A i mer enn 5 år sammenhengende boende i Bergensområdet som kanskje kunne vært interessert i å ta kjøretimer med meg? Send pm i såfall.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...