TotalVarsling Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Efter kört ett program i fullskärm så har mina ikoner i snabbstart fältet blivit väldigt stora. detta är de enda ikornerna som ändrat storlek. någon ide hur jag får tillbaka dem till normal storlek? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er mulig oppløsningen i skjerminstillingene som ikke har gått tilbake til det den var. Høyreklikk på skrivebordet > Tilpass > Skjerminstillinger > Dra slideren mot høy for å oppnå øyest mulig oppløsning. Men som sagt så veit jeg ikke om det er dette, men hvis du har spillt et spill eller noe, er det ikke alltid windows går tilbake til standard instillinger. Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Det er mulig oppløsningen i skjerminstillingene som ikke har gått tilbake til det den var. Høyreklikk på skrivebordet > Tilpass > Skjerminstillinger > Dra slideren mot høy for å oppnå øyest mulig oppløsning. Men som sagt så veit jeg ikke om det er dette, men hvis du har spillt et spill eller noe, er det ikke alltid windows går tilbake til standard instillinger. Jepp det skumma är att allt annat är i ordning förutom just ikonerna i snabbstart fältet. detta även efter ändring av upplösning og reboot av pcn Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Okei.. Hvis det bare er hurtigstart som er store, så aner jeg ikke desverre. Hørtes merkelig ut Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det stod i hjemme pc - siste utgivelse - hvordan man endret størrelse på hurtigstartikonene, men jeg finner det ikke igjen, og heller ikke hvordan det gjøres, har prøvd en haltimes tid nå.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå