Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min første bil! Hjelp til valg!

Anbefalte innlegg

Hei

skal altså kjøpe min første bil og trenger hjelp til valg.

Kriterier for bilen:

• Bakhjulstrekk
  • Under 15000,-
  • Lik form som den nedenfor

Kommer jeg på mer vil jeg da sette på flere kriterier.

Det jeg da vil vite er ingen spesiell link til en bil, bare vite modell og merke, det ville vært til stor hjelp. er det ellers noen i hedmarksområdet som selger en slik bil som treffer kriteriene så send meg gjerne en PM!

60_1571558748.jpg

Takker og bukker på forhånd :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sierra :) , hvis du skal holde bilen original ville jeg gått for en mk2 med dohc. hatt 3 av de, har bra moment på lavt turtall og lavt forbruk.

edit: og ser mye bedre ut enn omegaen da, og er lettere. Innbiller meg at det er bedre kvalitet, men har aldri eid opel så mulig det bare er ford-genene mine som tror det..

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Det er vel ford genene dine som lurer deg til å tro at sierra er penere enn omega b også...

Trådstarter: bilen du har avbildet oppfyller vel alle kravene, så hvorfor ikke prøvekjøre et par og se hva du syns?

Lenke til kommentar
Det er vel ford genene dine som lurer deg til å tro at sierra er penere enn omega b også...

Trådstarter: bilen du har avbildet oppfyller vel alle kravene, så hvorfor ikke prøvekjøre et par og se hva du syns?

ehm? kjører en mk1 coupe nå, hvis du mener den hævven av en opel ser bedre ut må du sjekke øya dine!

Lenke til kommentar

Drit i opel. Ruster i hjæl før blekket på kontrakten har tørka :p

Hadde en gammal astra selv for et par år siden. Tok 4 måneder å drepe den.

Hvis du kan skru litt selv så kan jo en BMW E30/E34 være en fin førstebil.

Kjøpe en av de litt mindre motoralternativene og bytte maskin etterhvert ;)

Jeg har bare en ting jeg angrer på når det gjelder å kjøpe BMW og det er at jeg ikke gjorde det tidligere :love:

Lenke til kommentar

Sierra er nok også en fin førstebil hvis man vil ha RWD, (Og det vil vel de fleste oppegående mennesker).

Personlig syntes jeg NESTEN alle sierraer jeg har sett har vært grisestygge, men de er sikkert morsomme å kjøre og når de er så fæle gjør det ikke så mye å dunke borti litt ting, som man vanligvis gjør når man har fersk lapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...