JFM Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hei. Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg ny skjerm. Fordi jeg trenger en skjerm til gammelmaskinen og kunne tenke meg å bruke min nåværende skjerm på den. I tillegg har den skjermen jeg har nå to døde pixler. Min nåværende skjerm er en Samsung SyncMaster 226CW. Jeg aner ikke hva jeg skal se etter når jeg ser etter ny skjerm. Ønsker å kjøpe meg en skjerm som er bedre enn den jeg har nå! Har satt 4000kr som pris, men vil helst ikke bruke mere enn 3000-3500kr. Vil helst ha en stor skjerm, så kunne tenke meg en 26" skjerm (24" om det skulle være et bedre valg). Oppløsninga bær være 1900x1200.Skjermen kommer til å bli brukt til spilling, film, surfing osv Skjermen skal brukes på en maskin med følgende hardware: CPU: Intel Core 2 Duo E8400 3.0ghz @ 3.6ghz Hovedkort: Asus P5E x38 Skjermkort: ATI Sapphire Radeon HD 4870 GDDR5 512mb Minne/Ram: OCZ DDR2-1000 4096 MB Platinum Edition @ 800mhz Så hvilken skjerm mener dere jeg bør kjøpe? Hvordan er disse: Samsung SyncMaster T260 LG W2600H Asus VW266H (Mener jeg leste at denne er veldig god til spilling) Takk Endret 7. juli 2009 av JFM Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Du spurte meg om konklusjon på Ausen'n, her er'n Samsung SyncMaster T260 har 5ms responstid og kan ikke veggmonteres uten at man demonterer no greier bakpå og bryter konstruksjonen (garanti), har bare lest om dette, og at foten også har begrensede justeringsmuligheter. Når kontrast justers ned til mindre en 98% begynner den å støye ( ref: brukeranmeldelse på komplett.no på 24" av samme modell.....) LG W2600H har lavere kontrast enn både Asus'n og Samsungen, også 5 ms responstid og har et dobbelt så høyt strømforbruk ved drift som både Asus'n og Samsungen, 110w mpt 55w og 60w Asusen kan veggmonteres, har 2 ms responstid, høy kontrast (lik samsungen), og sist men ikke minst et hav av tilkoblingsmuligheter.( les og se bilder på dinside.no Dessuten er den den peneste skjermen av dine 3 alternativer, synes jeg. Den er gitt terningkast 5 på dinside.no ..og, kåret til beste gaming-skjerm og beste overall-skjerm på denne siden : Best 26-inch LCD Monitors lykke til Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 1 stk. Asus VW266H bestilt Solgte gammelskjermen i dag, så må sitte på en enda gamlere 17" CRT mens jeg venter på 26 tommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå