tommy_sn Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei Ser jo rundt i diverse butikker at det flommer over av sci-fi bøker på engelsk, men finnes det noen gode som er skrevet/oversatt til norsk? Trenger noen anbefalinger her... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg husker å ha lest sci-fi bok på norsk for mange år siden. Dessverre var den lånt på bibliotek og å finne ut navn/forfatter tror jeg er håpløst. Det eneste jeg vet om er Douglas Adams sine bøker med Haikerens guide til galaksen og resten av dette. Ta en titt her der er det en del, kan ikke si noe om kvaliteten på det siden det ikke er noe jeg vanligvis ville kjøpt eller tenkt på å kjøpe/lese. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg husker å ha lest sci-fi bok på norsk for mange år siden. Dessverre var den lånt på bibliotek og å finne ut navn/forfatter tror jeg er håpløst. Det eneste jeg vet om er Douglas Adams sine bøker med Haikerens guide til galaksen og resten av dette. Ta en titt her der er det en del, kan ikke si noe om kvaliteten på det siden det ikke er noe jeg vanligvis ville kjøpt eller tenkt på å kjøpe/lese. Haikerens Guide til Galaksen er genial Husker jeg leste den for et par år til bake og det var nok av ganger der jeg lo godt under lesingen. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Har set filmen mne kunne tenkt meg noe litt mer "seriøst"..ala Star Trek, Battlestar Gallactica o.l.. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Søk etter bøker av forfatterne Bing og Bringsværd. De er ganske sentrale i norsk sci-fi i hvert fall... Lenke til kommentar
cathped Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 "Vidunderlige nye verden " av Aldous Huxley. Leste den for nokre veker sidan, den er god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå