Gå til innhold

Hjelp til gamer laptop - ny moderne

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har sett meg rundt etter en ny gamer laptop. Når jeg først skal kjøpe meg en laptop, skal det være en jeg skal ha i noen år før jeg ønsker å bytte den til en bedre modell. Jeg har sett meg ut en pris mellom 7000,- og 10000,-.

Jeg så på Acer Aspire 6935G hvilket var en bra maskin, 2GHz CPU, 4GB minne, 1066MHz FSB, 1GB dedikert minne og 320GB harddisk. For meg så var den perfekt, helt til den ble fjernet fra salg hos komplett og elkjop. Ønsker helst å kjøpe fra en av de stedene jeg da. Bare hittil hatt gode kjøp og fornøyd med de.

Noen ønsker har jeg jo selvsagt:

CPU: 2.0GHz+

Minne: 4GB (dette kan selvsagt oppgraderes selv billig...)

SK: 512MB+ (DEDIKERT minne, og da mener jeg dedikert)

Harddisk: Ikke noe spess formening, men rundt 320GB kanskje

Skjerm: hadde tenkt meg 1920x1080, men 1366x768 er jo ikke så dårlig.

Tastatur: ja jeg vil ikke ha sånn pollert tastatur da, som fingrene ikke glir på. Det er så irriterende å skrive på.

Så, er det noen som har kommet over noen bra bærbare maskiner i det siste dere kan anbefale eller vet om, så si gjerne ifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, var på elkjop å så på denne i dag. Den var alt annet enn bra å skrive på. Tastene er blankpollerte og rett og slett jævlige å skrive på. Og av en eller annen merkelig grunn, ser de og følse de gigantisk store ut for meg.

Vil nesten si at tastaturet ser billig ut. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...