Eldy Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei! Er en 17 år gammel gutt (1992 mod) som jobber på mcdonalds. Jeg har brukt frikort til nå, men nå nærmer jeg meg grensen på hvor mye jeg kan tjene skattefritt som er rett under 40.000. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre nå? Noen sier jeg må betale 50% skatt om jeg tjener mer enn det jeg må, mens andre sier jeg bare må bestille skattekort? Hva skal jeg gjøre, og hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Om du vet at du kommer til å passere frikort-grensen, så vil det beste være å bestille skattekort. Hvis du ikke gjør det, må du betale 50% skatt av det som går over grensen. Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Om du vet at du kommer til å passere frikort-grensen, så vil det beste være å bestille skattekort. Hvis du ikke gjør det, må du betale 50% skatt av det som går over grensen. hvor kan jeg bestille skattekort? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 På skatteetaten.no eller gjennom norge.no. Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 På skatteetaten.no eller gjennom norge.no. finner ikike ut av dette, noen som kunne gitt meg en direkte link til hvor jeg kan søke? tusen takk! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 http://skatteetaten.no/Templates/GenereltI...;epslanguage=NO Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 http://skatteetaten.no/Templates/GenereltI...;epslanguage=NO beklager for mange dumme spm, men hva er pin kode, og hvordan skaffer jeg meg en? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skatteetaten sendte ut pin-koder for en tid tilbake, som brukes til innlogging på norge.no. Se her for mer informasjon og eventuelt bestilling. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det skal nevnes at av det skattetrekket på 50% du må lide resten av året vil du få igjen 46% av dem, sånn omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå