Gå til innhold

Noen som har anbefalinger til gode singleplayerspill?

Anbefalte innlegg

FARCRY 2????? det er ett av de værste spillene som noen gang har sett dagens lys, da merker jeg meg historien i spillet, og ikke grafikken for grafikken er bare eid. jeg synes det blir alltfor langt mellom hvert av oppdragene og oppdragene er som regel skyt, drep, og stikk av. Jeg vill anbefalle Call of Juarez Bound in blood Cod5-waw og Modernwarfare 2 når det kommer ut, grafikkmessig Mirrors edge og Tomb Raider Underworld, synes også at Splinter Cell Double Agent er bra

Var vel derfor jeg sa; kan være artig til tider.

Uansett vil jeg ikke anbefale Call of Juarez Bound in Blood. Jeg synes det første var bra, men 2'a ble bare oppbrukt da det føles indentisk med 1'a( ikke historie)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FARCRY 2????? det er ett av de værste spillene som noen gang har sett dagens lys, da merker jeg meg historien i spillet, og ikke grafikken for grafikken er bare eid. jeg synes det blir alltfor langt mellom hvert av oppdragene og oppdragene er som regel skyt, drep, og stikk av. Jeg vill anbefalle Call of Juarez Bound in blood Cod5-waw og Modernwarfare 2 når det kommer ut, grafikkmessig Mirrors edge og Tomb Raider Underworld, synes også at Splinter Cell Double Agent er bra

Var vel derfor jeg sa; kan være artig til tider.

Uansett vil jeg ikke anbefale Call of Juarez Bound in Blood. Jeg synes det første var bra, men 2'a ble bare oppbrukt da det føles indentisk med 1'a( ikke historie)

nå har ikke jeg spilt 1'a men jeg tror nok at grafikken og "motoren" i spillet er blitt ganske mye bedre i løpet av årene som er godt, jeg ble helt oppslukt av historien med en gang jeg begynte og spille, men kampanjen var litt for kort syntes jeg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...