Gå til innhold

Noen som har anbefalinger til gode singleplayerspill?

Anbefalte innlegg

Heisann, det har seg slik at jeg har den siste tiden har jeg fått lyst til å spille et morsomt singleplayerspill. Helst strategi (ála Red Alert eller Age of Empires), eller et RPG (ála Might and Magic, Icewind Dale etc).

Noen som har noen forslag til et spill jeg kan bruke litt tid på å kjøre gjennom?

Kom gjerne med forslag til Nintendo 64 også, om du vet om noen gode spill der. (Ikke Zelda, det har jeg fra før av :D)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom gjerne med forslag til Nintendo 64 også, om du vet om noen gode spill der.

Det er flere Zelda-spill til N64, så vet ikke om du har det, men;

The Legend of Zelda: Ocarina of Time

GoldenEye 007

Super Mario 64

Mario Kart 64

Bomberman 64

Det er de N64-spillene jeg liker best om. Ikke veldig god grafikk, men veldig gøy å spille, spesielt GoldenEye.

Begynner å bli noen år siden jeg har spilt N64 nå, synd stickene på kontrollene ble så fort slitt :(

Lenke til kommentar

Interessert i RPG så er Planescape Torment noe av det bedre.

Spillet er litt gammelt, men med en aldri så liten widscreen-addon som gjør at du kan spille på tidligere ustøttede oppløsninger, ser spillet helt fantastisk ut. Du kan også bruke denne addonen til å spille Baldur's Gate serien og Icewind Dale serien på nytt med skikkelig oppløsning.

Sjekk denne artikkelen som viser flere Planescape Torment-screens med bruk av addonen

http://www.rockpapershotgun.com/2008/05/29...ape-landscapes/

og http://www.gibberlings3.net/widescreen/ for selve addonen.

På gibberlings3.net er det også mange andre addons til disse og andre spill som bruker Infinity motoren.

Lenke til kommentar

Anbefaller strategispillet Men of War på det sterkeste! Til tross i en noe inviklet kontroll og gameplay i starten, så er dette en av de beste strategispillene jeg har prøvd, og da inkluderer jeg C&C, company of heroes, world in conflict, total war, og generelt andre kjente spill blandt gamere.

Les mer her.

EDIT, litt mer utfyllende:

http://gamer.no/article.php?articleId=586

http://gamer.no/article.php?articleId=194

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Men of war er et nytt strategi spill fra 2.Verdenskrig, du bygger ikke opp baser men får noen soldater utdelt på starten av banen, og når du har fått gjort oppdragene "belønnes" dette gjerne med nye soldater. Itilleg på noen av banene får du poeng du kan bruke på folk og kjøretøy, under spillet's gang kan du plukke opp våpen fra døde soldater på slagmarken. spillet er delt inn i 3 hoved kampanjer og en "bonus" kampanje. Det som er et lite minus mmed dette spillet er at når du har Amerikanske soldater løper de rundt med Bren light Machinegun isteden for BAR. Spillet tar lang tid og vinne ettersom det er meget vanskelig.Ps: grafikken er LEKKER

Endret av Shorty94
Lenke til kommentar
Heisann, det har seg slik at jeg har den siste tiden har jeg fått lyst til å spille et morsomt singleplayerspill. Helst strategi (ála Red Alert eller Age of Empires), eller et RPG (ála Might and Magic, Icewind Dale etc).

Noen som har noen forslag til et spill jeg kan bruke litt tid på å kjøre gjennom?

Kom gjerne med forslag til Nintendo 64 også, om du vet om noen gode spill der. (Ikke Zelda, det har jeg fra før av :D)

Fallout3 FTW!!! Jeg har sittet med dette spillet i 80-100 timer (ifølge x-fire) og jeg har enda ikke kommet meg noen vei. Anbefales for deg som liker singleplayer rollespill :)

Lenke til kommentar

Fallout3 FTW!!! Jeg har sittet med dette spillet i 80-100 timer (ifølge x-fire) og jeg har enda ikke kommet meg noen vei. Anbefales for deg som liker singleplayer rollespill :)

Enig med det, hadde 120 timer spilletid før jeg la det på hylla. Fallout 3 er vertfall på top 5 over beste spill jeg har spillt.

Lenke til kommentar

Enig med det, hadde 120 timer spilletid før jeg la det på hylla. Fallout 3 er vertfall på top 5 over beste spill jeg har spillt.

Helt enig! Singelplayerspill som eier villt. Har du prøvd tilleggspakkene?

Fallout 3 har gitt ut 4 tilleggspakker:

The Pit

Point Lookout

Operation Anchorage

Broken Steel

De jeg hvertfall vet om! Nye baner og muligheten til level 30 :)

Lenke til kommentar
Far cry 2 kan være artig til tider.

Ja, ca. 10 minutter for hver 20ende time.

litt enig der..

FARCRY 2????? det er ett av de værste spillene som noen gang har sett dagens lys, da merker jeg meg historien i spillet, og ikke grafikken for grafikken er bare eid. jeg synes det blir alltfor langt mellom hvert av oppdragene og oppdragene er som regel skyt, drep, og stikk av. Jeg vill anbefalle Call of Juarez Bound in blood Cod5-waw og Modernwarfare 2 når det kommer ut, grafikkmessig Mirrors edge og Tomb Raider Underworld, synes også at Splinter Cell Double Agent er bra

Lenke til kommentar
Far cry 2 kan være artig til tider.

Farcry 2 er veldig repeterende, og det med bilkjøringa dreper meg! Hvis du blir jagd av noensomhelst så er det 3 kuler i bilen din og den stopper....! Uff hater det systemet der. Uten den feilen så hadde nok spillet vært mye mer spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...