Gå til innhold

Nye høyttalere, rimelig..

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har planer om å kjøpe høyttalere til min leilighet i Trondheim. Jeg trenger også en forsterker og en sub, men dette får jeg vel ikke tips om herfra? Dette blir mitt første anlegg, så jeg vil ikke legge så mye penger i det, men det skal se ganske bra ut og gi en god lyd. med andre ord søker jeg etter noe som gir mye for pengene..

Pris(Maks budsjett) = ca 2000 for alt, men helst ikke mer enn 1000 for høyttalere, hvis forsterker og sub kan fåes for 1000 det også...

Romstørrelse: selve rommet er på kanskje 3x4-5, men det er en åpning til et annet rom slik at det blir egentlig mye større..

Stereo eller surround: stereo holder for meg..

Bruk(Musikk eller film-hva slags musikk?): for det meste musikk, men også noe film/tv. Skal brukes mest til musikk til vors, altså høy lyd og mye bass som får folket i gang!

Lydbilde(Kvalitet vs kvantitet): en blanding vil jeg tro er passe for meg.

Bosted(Lettere å anbefale brukt utstyr): trondheim, eller drammen som jeg bor i ferier.

Håper noen kan hjelpe meg og gi meg noen tips på hva som kan være lurt å kjøpe. Takk for alle svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville droppet subben og satset på greie høyttalere og en rimelig forsterker.Har et annlegg med Dynavoice F6 og en T-amp nede i stua, totalpris på 2200,- og det spiller utrolig bra til den prisen. Velg en rimelig brukt forsterker og dynavoice F6 gir utrolig mye for pengene i ditt budsjett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...