Gå til innhold

!!!! LG 18" LCD L1811S TCO-99 OG ATI RADEON 9500 PRO !

Anbefalte innlegg

Jeg er i tvil om jeg skal kjøpe vanlig 19" eller 18" lcd, hvordan blir med spillinga og sånt for eksempel ? Mange sier spill blir svært dårlig med lcd skjermer osv,

kom med argumenter plz fordi dette er et viktig emne

Og en annen ting, jeg skal kjøpe skjermkort nå,

lønner det seg å kjøpe 9600 pro eller 9500 pro ? Hvis jeg kjøper er 9500 pro kort I DAG, er jeg da i stand til å få det til kjøre som 9700 ? Eller er det blitt endret ?

Kan man gjøre noe liknende med 9600 ??

Tusen Takk

Mvh Hans :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ati 9500 pro er i bunn og grunn er kraftigere kort og slår 9600 pro i de fleste tester (sto selv mellom dette valget, endte med å bestille et 9700 non-pro). 9500 pro er bygget på ATI's "gamle" kjerne RV300, mens 9600 pro er bygget på samme kjerne som 9800, nemlig RV350. 9600 pro's styrke ligger faktisk i hvor seig den er når d gjelder overklokking, den kan nemlig klokkes ganske høyt. Fra før av kjører den jo på ganske høye frekvenser (som jeg ikke husker her og nå). Hvis du er mer interessert kan jeg skaffe deg noen tester som viser akkurat dette. Håper dette hjalp.

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

DEN LCD'n jeg vurderer å kjøpe har disse specs :

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...6&view=detailed

Svartiden er på 30 ms , vil da si at den ikke er egnet som en ordentlig spilleskjerm ? Hvordan opplever man dette ? Er det kanskje at bildet henger igjen eller hva ?

Grafikkkortet ja, ja jeg har tenkt nøye i gjennom, men tror kanskje det blir 9500 pro nå, fordi jeg vil ikke legge FOR mye penger i kort , ettersom jeg har tenkt til å bytte ut kortet om 1- 1,5 år ca.

Men vil det fungere å softmodde 9500pro til 9700non-pro slik kortene er i dag ? Mange sier det ikke fungerer åp grunn av noe nytt ved kortene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...