RoSoka Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hva er forskjell på intellimouse SE og den vanlige? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Denne fungerer for begge hender siden den er lik formet på begge sider. Og den har en stor knapp på hvær side, Intelli 3.0 har 1 stor og 1 liten knapp ved siden av hverandre på venstre siden. Jeg synes Intelli 3.0 er deiligere og mer confortabel men du må jo være høyrehendt for å bruke den. Begge musene har lik presisjon. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 hasuwest, du misforstår spørsmålet. det han lurte på var forskjellen på intellimouse optical SE og intellimouse optical (ikke SE). ingen grunn til å trekke inn intellimouse explorer. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Ahh sorry Jeg som missforsto litt. Men ved vanlig Intelli som du da snakker om er formen litt anderledes, SE er litt større og har like god presisjon som Intelli 3.0. Men fortsatt foretrekker jeg Intelli 3.0 8) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 se er vell annen farge og 6000hz tror jeg (first edition har en tendens til å skippe) Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 jeg hadde 1.1 (ikke SE) før, syntes den var UTROLIG bra, men det eneste var at når jeg bevgde den raskt, så hoppet den. er SE bedre med tanke på dette ? 6000 hz er d bra? hvor mange hz har mx300 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå