shietnegro Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg har en ekstern harddisk hvor jeg lagrer alt som er av film og musikk. Og av en eller annen grunn som jeg ikke skjønner, er "film"-mappa mi på harddisken helt tom. Alt er plutselig helt borte. Kanskje jeg eller noen andre har slettet det med en feiltagelse, men det har ingenting å si nå. Nå vil jeg ha det tilbake og jeg vet da faen hvordan jeg skal gjøre det. Jeg skal på interrail på søndag og må ha noe å se på på ipoden, så har noen noen idé om hvordan jeg kan få tilbake dette? I så fall tuusen takk! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hadde du noen andre filer på den eksterne harddisken? Merkelig hvis den bare skulle fjernet en mappe av seg selv, forståelig hvis den wiper hele harddisken, men ikke kun en mappe. Lenke til kommentar
shietnegro Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Hadde du noen andre filer på den eksterne harddisken? Merkelig hvis den bare skulle fjernet en mappe av seg selv, forståelig hvis den wiper hele harddisken, men ikke kun en mappe. Synes det er merkelig jeg også, for alt annet er der. Selve mappa er der for så vidt enda, bare ikke alt som var inni. Går det an å få tilbake? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har aldri prøvd å gjennopprette sletta filer,men trur jeg ville prøvd undeleteplus,du bør ikke bruke harddisken før du prøver å gjennopprette,og i hvertfall ikke lagre noe nytt på den. Kanskje noen andre kommer med et bedre forslag enn mitt,noen som har gjort dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå