Hestvik Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) The Unforgiven rekrutterer på Crom Hvem er vi? Vi er ett internasjonalt guild med medlemmer fra blant annet England, Tyskland, Tsjekkia, Tyrkia, Sverige, Danmark og selvsagt en god slump fra Norge. Vårt fokus i spillet er PvE, der vi raider Tier 2 instanser opptil 4 ganger i uken. Vi har en Tier 3 by så du får endelig muligheten til å gjøre deg ferdig med yrkene dine. Sjekk vår rekrutteringsfilm på YouTube Hva kan vi tilby? En utrolig hyggelig atmosfære med masse humor, hyggelige folk og godt organiserte raid! Vi er også veldig hjelpsomme, så om du finner behov for å få hjelp tar det ikke lang tid før vi befinner oss akkurat der du er. Fremover skal vi få til dungeonkvelder for både lav og høy level. Hvem søker vi? Necromancere Demonologist Assassin Ranger Guardian Bear Shaman Litt kort om laugets status: TeamSpeak eller Ventrilo: Ventrilo Webside/Forum: www.the-unforgiven.eu Guild By: Full T3 Members: 150+ Raid Situation: 3 Raids per uke + Alt Raids(Man:20.00->, Tors:19.00->, Søn:19.00->) PvE: Tier 1: Klarert Tier 2: Brc W1 - Klarert Tier 2: Brc W2 - Klarert Tier 2: Brc W3 - Klarert Om du fortsatt er interessert, er du velkommen til å skrive en søknad på vår hjemmeside. Endret 21. juli 2009 av Azraille Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Så den videoen for noen dager siden og den var sinnsykt fet Gi han som lagde den en medalje Slagathor // Affinity Endret 7. juli 2009 av eLjay Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Videoen var utrolig. Jeg er nok dessverre på feil server, og i for lav level, og feil klasse xP Hvis jeg ikke levler opp en av necromancerne mine, likevel på feil server -.- Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Oppdaterte førsteposten med nye klasser. Nå som sommeren er her, trenger vi flere aktive spillere til å bli med oss på raid i Black Ring Citadel. Nye eller gamle spillere er velkommen til å sende oss en søknad uansett level slik at vi får litt friskt blod inn i guildet igjen! Edit: Takker også for gode tilbakemeldinger på videoen, jeg brukte en del tid på filming og redigering så bra kommentarer gjør det verdt strevet! :!: Endret 21. juli 2009 av Azraille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå