Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) jeg fikk en mail fra MS som jeg ikker er helt sikker på hva betyr. Vi har prøvd å belaste det registrerte kredittkortet for kontoen din for Xbox Live 12-måneders gullmedlemskap-tjenesten. Dette er en påminnelse om at kredittkortet er utløpt og må oppdateres. Følgende kredittkort er gjeldende betalingsmetode for betalingskontoen: vil det si at jeg må legge inn nytt kort til neste gang jeg skal oppdatere liven om et år, eller vil det si at de vil ta fra meg de 12 månedene om jeg ikke legger inn et nytt? Endret 7. juli 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Du vil få benytte deg av de resterende dagene, men du vil ikke få fylt på kontoen automatisk. Du kan fikse dette når du føler for å fylle på med mer spilletid enten via gamecard eller kredittkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 så jeg kan benytte meg av de 12 mnd jeg nettopp har bestilt? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) fyll på når som helst. Så kan du jo bare ringe microsoft og be dem fjerne visa detaljene dine. mitt kort har vært utløpt lenge og ikke gir jeg dem noe nytt. Endret 7. juli 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå