Gå til innhold

Gammelt stativ, samleobjekt eller "søppel"?

Anbefalte innlegg

"Søppel" er uansett å ta hardt i for stativet er 100% i stand og virker meget solid.

Lurer likevel på om det er ett stativ som har en "viss verdi" for samlere eller om det er noe jeg bare kan bruke uten å være redd for det.

Tipper at det var ett stativ i øverste sjikt i den tiden det ble solgt for det virker som sagt meget solid og velbygd samtidig som produsentinfo er skrevet på ett eget lite metallskilt. Har undersøkt produsenten og det ser ut som om de fortsatt selger stativer i stort omfang.

post-68741-1246977616_thumb.jpg

post-68741-1246977668_thumb.jpg

post-68741-1246977696_thumb.jpg

post-68741-1246977704_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det har større bruksverdi enn salgsverdi. Et kjapt søk på ebay og keh.com gav ikke de store tilbakemeldingene om at Slik stativ er verdt mye penger. Når det er sagt så har jeg et Slik stativ selv (antagelig litt nyere enn ditt) og det er helt kurant til mitt bruk :)

Lenke til kommentar
Tror nok det har større bruksverdi enn salgsverdi. Et kjapt søk på ebay og keh.com gav ikke de store tilbakemeldingene om at Slik stativ er verdt mye penger. Når det er sagt så har jeg et Slik stativ selv (antagelig litt nyere enn ditt) og det er helt kurant til mitt bruk :)

Kjempefint, takker for svar.

Hadde egentlig ikke trodd det var verdt noe spesielt men fint å få det bekreftet. Er jo synd å ta det i bruk hvis det hadde vært verdt en del.

Kjøpte det på Fretex i Molde for en sum av 125 kr (prutet ned fra 175 kr) noe jeg ser på som ett bra kjøp. utvider nok med litt utstyr og da kan vel dette stative holde en blits, en reflektor eller noe.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...