♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Heisan, jeg har akkurat kjöpt ny data og da fölte det med en webcamera, men ingen installations disc, og jeg har lastet ned en driver, men jeg veit ikke hva jeg skal gjöre nå Question2: ossen åpner jeg/finner utorent filen Endret 7. juli 2009 av KK-f Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hæ? Skriv enten Norsk eller Svensk For det andre, skriv hvilken PC du har kjøpt så skal jeg prøve så godt jeg kan å hjelpe deg Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hæ? Skriv enten Norsk eller Svensk For det andre, skriv hvilken PC du har kjøpt så skal jeg prøve så godt jeg kan å hjelpe deg Takk ^^ Endret 7. juli 2009 av KK-f Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hadde samme program før, det hang seg _hele_ tiden... Kjøp logitech kamera, de er mye bedre Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) *snip* ÅÅåja, det er stasjonærpc! Trodde det var bærbar jeg. Vi må vell ha produsent og modellnummer på webkameraet da Endret 8. juli 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) ÅÅåja, det er stasjonærpc! Trodde det var bærbar jeg. Vi må vell ha produsent og modellnummer på webkameraet da MOdel: Pcl-100k Endret 8. juli 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå