mariu1519 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei. Jeg har liggende noen laptopskjermer, både med og uten deksel. Ledningene er som vist nedenfor. Hva trenger jeg for å koble disse til en PC og bruke dem som vanlige skjermer? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror ikke det er ledninger man bruker for å koble opp til en skjerm. Hvis du har et VGA uttak på pc'en, så bruker du en VGA kabel. ( Sånn ser et VGA uttak ut: http://www.tvone.com/images/1t-vga-cattx-rear.jpg ) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 For å si det enkelt, laptopskjermer er ikke mulig å bruke. Medmindre du er særdeles teknisk begavet så er det vesentlig enklere og billigere å kjøpe en vanlig skjerm. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Tror ikke det er ledninger man bruker for å koble opp til en skjerm. Jepp, er klar over det. Det jeg har er kun selve skjermen, ikke dekslet rundt eller noe annet enn kretskortet bakpå. hårek: okay, tror jeg lar det ligge da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå