Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en min vil ikke skru seg på!

Anbefalte innlegg

Har du oppdatert BIOS? Høres ut som det er der problemet ligger. Har vært bort i dette samme problemet når jeg fikser PCer...særlig laptops. Kan også vært problemet til første problemet ditt og.

Hva er BIOS, og hvordan oppdaterer man det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanligvis for slike laptops skal du ha en link/icon på desktopen din som går direkte til support siden deres.

Der finner du din laptop, og masse drivere og updates til hardware/software. Der bør du finne BIOS update.

Om du vil så kan jeg eventuelt hjelpe deg via remote desktop. Eller bare send meg PM så kan jeg forsøke å veilede deg, eller om du har spørsmål. BIOS bør du ikke oppdatere uten strøm addapter, og du bør vite litt hva du driver med, ellers kan det gå gale. Men som regel de nyere maskinene pleier det å være temmelig enkelt.

EDIT:

Fant support websiden. Gå her og finn frem til ditt laptop model.

http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Vanligvis for slike laptops skal du ha en link/icon på desktopen din som går direkte til support siden deres.

Der finner du din laptop, og masse drivere og updates til hardware/software. Der bør du finne BIOS update.

Om du vil så kan jeg eventuelt hjelpe deg via remote desktop. Eller bare send meg PM så kan jeg forsøke å veilede deg, eller om du har spørsmål. BIOS bør du ikke oppdatere uten strøm addapter, og du bør vite litt hva du driver med, ellers kan det gå gale. Men som regel de nyere maskinene pleier det å være temmelig enkelt.

EDIT:

Fant support websiden. Gå her og finn frem til ditt laptop model.

http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799

Jeg kan ikke finne min pc på lista :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...