endtrax Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei, lurte på om det går ann å ha høyttalerer og ett headset koblet til samtdig og bruke et program til å velge hvem av dem som skal brukes.. Lurer på det fordi jeg spiller mye CS:S (bruker da headset) men når jeg ikke spiller liker jeg bare å bruke høyttalererne... Så slipper jeg å bytte på ledninger hele tiden... Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvist du drar på Biltema der har de en media Hub .... Du trykker bare på en knapp så switcher du mellom høyttalere og headsett Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvis du bruker Vista så kan du gjøre følgende: Høyreklikk på volum-kontroll, trykk på Avspillingsenheter, trykk på headsett, eller høytaler ( ettersom hvilken du vil bruke. ) høyreklikk på f.eks headsett, trykk egenskaper, nederst står det enhetsbruk, trykk bruk denne enheten (aktiver). Trykk OK, så skal det funke. ( Når jeg skal endre lyden til TV'et mitt, må jeg gå inn og ut av f.eks VLC mediaplayer for å spille av lyder, så jeg endrer den til aktiv, går ut av VLC mediaplayer, og går inn i gjen, så har man kun lyd på TV'et. ) Lenke til kommentar
amish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ville ha kjøpt den huben som rosegg snakker om.. Ellers kan du jo sjekke om kabinettet ditt har front porter for lyd. Enkelt nok å bare koble inn headsettet der når du skal bruke det. Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har den Hubben selv så^^ Den funker bra Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er det mulig å få lyd i både høyttalere og headset samtidig? Har en ammel bestefar som hører svært dårlig, og skulle hatt mulighet til å se film sammen etc. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er det mulig å få lyd i både høyttalere og headset samtidig? Har en ammel bestefar som hører svært dårlig, og skulle hatt mulighet til å se film sammen etc. Ja det gjør det, kjøp deg en sånn: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå