Gjest trådstarter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ja, jeg har ligget nede for telling helt siden rettsaken for to uker siden. Men til tross for hans oppførsel så må jeg få livet stablet på beina, selv hvor tungt og nedsig dette er for meg personlig. For det første : så er jeg den samme jenten som han likte så godt, og tente sånn på. Men jeg går å grubler på hva som fikk han til å snu? Men det blir nok feil å bare gruble, for jeg er den samme jenten som han flydde langt for å besøke, og brukte mye penger på. Godt å høre at ikke alle er som han. At folk heller ville tatt seg tid til å prate med jenten i 10 minutterstid i stedet for å gå til rettsak , og reise til andre kanten av landet for å ta det via retten istedet...... Veldig rar løsning og lite medmenneskelig hensyn for meg.... med tanke på hva vi har delt. Hva føler dere menn om dette? Er det normalt å bry seg litt om en jente dere har hatt sex med en del ganger? Ville dere brydd dere hvis hun var lei seg og langt nede? Eller ville dere vært kynisk? Men får inntrykk av at dette ikke er normalt fra hans side heller. Jeg burde jo vist den dritten ryggen da han ble sær og vanskelig mot meg, men jeg ble så lei meg, og begynte å sutre i stedet..... mens han nektet å prate med meg i 10 minutter....... Men selv om jeg har blitt veldig redd og usikker på meg selv, så lever jeg i håpet på at jeg skal klare å innvolvere meg i en ny mann engang..... Alt jeg ønsker er trygghet og ha det godt sammen med en mann. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det du burde gjøre er å drite i han, nå er jo saken over, så du burde legge det bak deg. At han avviser deg på en slik måte etter dere har holdt på ilag er jo bare dårlig gjort, og det er ikke din feil, så prøv å tenk positivt. Må sies at vist det eneste du ville var noen få minutter av tiden hans for å snakke ut om saken, så kunne han godt gidd deg det. Det finnes mange der ute som ville behandlet deg mye bedre, du har bare vært uheldig Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ja, dette tenker jeg: 1. Han er ikke verdinok mann, når han behandler meg slik. 2. Han har ikke de verdier jeg setter pris på. 3. Han fortjener ikke tankene mine. 4. Det er synd i dem som må ha noe med han å gjøre, jeg skal være glad jeg slipper. Han er ikke en mann som kan stoles på engang. Han vingler, og gjør alt som passer seg. Roter rundt, og slike vil jeg ikke ha. 5. Jeg skal ikke føle det er noe galt med meg selv, verken sexuellt eller utseendemessig, for alt som kom fra han er kommentarer fra en mann som ikke vet å oppføre seg høflig engang. 6. Det fins mennesker som ville behandlet meg bedre. Så jeg må prøve å glemme alt smigeret han ga meg da vi hadde kontakt for det var bare feil. Vet : life must goes on..... - og jeg må være sterk og tøff..... og ha troen på meg selv ! Det du burde gjøre er å drite i han, nå er jo saken over, så du burde legge det bak deg. At han avviser deg på en slik måte etter dere har holdt på ilag er jo bare dårlig gjort, og det er ikke din feil, så prøv å tenk positivt. Må sies at vist det eneste du ville var noen få minutter av tiden hans for å snakke ut om saken, så kunne han godt gidd deg det. Det finnes mange der ute som ville behandlet deg mye bedre, du har bare vært uheldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå