jic Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hei. Jeg trenger en DMS system vet noen hvor jeg kan få lastet en. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Man laster ikke ned slikt. Slikt bygger man. Men trenger du phpscript så er hotscripts.com en grei plass å lete. Lenke til kommentar
jic Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Man laster ikke ned slikt. Slikt bygger man. Men trenger du phpscript så er hotscripts.com en grei plass å lete. Er det noen her som kan lage en slik til meg. Jeg har prøvd der men har ikke funnet noen der. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er det CMS du mener? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det er ingen som gidder å lage noe til deg her, så det kan du bare glemme.. Prøv hotscripts.com heller. Lenke til kommentar
jic Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har prøvd der neb fant ingen der. Vet dere om noen andre steder hvor jeg kan prøve å finne???? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Let på disse sidene: sourceforge.net, freshmeat.net, codewalker.com (var det riktig addy?) Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 jeg antar det er Direct Message System, du tenker på. Slik som en kan gjøre på dette forumet, sende en privat beskjed til en annen bruker. Dette er unektelig sinnsykt lett å få til med php/mysql da. Sjekk ut basice php/mysql tutorialer på nevnte sider... btw codewalkers.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå