XyruZ Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg har Win ME og XP på maskinen. Problemet er at ME ikke funker som det skal. Alt går mye treigere, MYE treigere. Har flasha biosen, oppgradert chipsettet, nye drivere til skjermortet. ingenting virker. kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
GandUlv Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Siden både BIOS og drivere er oppdaterte, tror jeg at det eneste som kan hjelpe deg er en re-installasjon. mvh. GandUlv Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 17:55, XyruZ skrev:Jeg har Win ME og XP på maskinen. Problemet er at ME ikke funker som det skal. Alt går mye treigere, MYE treigere. Har flasha biosen, oppgradert chipsettet, nye drivere til skjermortet. ingenting virker. kan noen hjelpe meg ? BÅDE ME og XP? Gud hjelpe deg så godt han kan (eller slå deg med syfilis for slik idioti)! Har du XP, kan du DRITE i ME. Format C: /q er en kjekk kommando for slikt. Deretter installer du XP så laster du ALLER siste drivere og du er i gang... Skal du absolutt kjøre en OScombo, foreslår jeg 98SE og Win2k, eller 98SE og Linux. Evt. KUN linux... Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Jo jeg har reinstallet dt omtrent 10 ganger... og jeg har ME fordi jeg har voodoo5 skjermkort og driverene er helt ødelagt i XP. Det nytter ikke å laste ned nye heller.. men tror jeg har fikset det nå :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå