sn0dig Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 .. venter ikke forgjeves? (Tatt fra junifest tråden min) Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Syntes det var et bra bilde. Syntes fokuset satt som et skudd. Det at du har valgt S/H tror jeg var en genistrek rett og slett med tanke på fontenen og dens "mangel" på farger. Bilde fungerte veldig godt overens med tittelen også. Godt jobba Lenke til kommentar
superbat Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Fokuset sitter der det skal, bra! Men er det skjevt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Fokuset sitter der det skal, bra! Men er det skjevt? Det er skakt som ville helvete (); men det er en av mange ting jeg liker med bildet. Fiskerstatuen bak har jeg vel nevnt tidligere. Synes den passer bra inn og forsterker tema. Tom Endret 7. juli 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Det er, som Tom sier, skakt som ville helvete. Og det er ikke noe jeg har tenkt til å "fikse" på. Ikke i dette tilfellet Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Enig i at s/h fungerer veldig godt, og skarpheten er smashing. Personlig ville jeg forsøkt å croppe litt, men er usikker på om det vil være en forbedring. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Croppe hvordan da? Gjerne komme med forslag Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg synest det var godt croppa. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Eller bare komponert, siden jeg ikke har croppet Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Eller komponert ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå