Pysj Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Endelig har ryktet om W350s oppfølger fått bilder å vise til. Les mer Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Sony Ericsson lager knallgode telefoner, men særlig nyskapende har de ikke vært på veldig lenge. På utsiden ser dette ut som en cookie-cutter Walkman-serie telefon. Endret 7. juli 2009 av Sitronkake Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den så jo ganske pen ut når dekselet var lukket, men åpen ble den uaktuell. Minte meg om T-et-eller-annet fra SE for en del år siden. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Trodde det var forbudt å drikke på jobben, men så feil kan man ta. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har designeren tatt seg en lang ferie? Ser jo kliss lik ut som telefonene som kom ut for 2-3 år siden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Med flippen over talltastene åpen så ser jo denne telefonen ut til å bli et mareritt å bruke... Ikke noe for folk som er glad i sms antar jeg. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er det rart SE gjør det dårlig? De har jo ikke gjort en eneste nyvinning på designfronten siden nittitallet (ok, Xperia, men den er for spesielt interesserte), og den flippen ser jo ekstremt knotete ut om man skal skrive sms.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Selv sitter jeg med en Xperia. Men utenom den må jeg si SE har vært veldig slappe med å gi ut spennende telefoner. Noen ganger sitter jeg å lurer på hva SE har utviklet til Xperia. HTC skal visstnok ha bygd den, Rom fra WM 6.1, håper dem utviklet panel og designet på telefonen, ellers ser det ut som det begynner å gå dårlig med SE. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg hadde engang en slik: T28 Endret 8. juli 2009 av mtw Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Den var faktisk finere enn twiggy:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg