Gå til innhold

Kjøp av ny bæbar pc

Anbefalte innlegg

Hallo..

Jeg starter på VGS til høsten og dermed lurer jeg på om jeg burde kjøpe bærbar pc før jeg starter eller om jeg burde vente og kjøpe pc gjennom skolen. Jeg har hørt at man ikke får en bra pc gjennom skolen.. Jeg er i Thailand nå og da lurer jeg på om jeg kjøper den her og legger den i kofferten når jeg skal hjem. Er det lurt? Har sett på priser og det er ca. 1000 kr billigere her enn det er hjemme.

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo..

Jeg starter på VGS til høsten og dermed lurer jeg på om jeg burde kjøpe bærbar pc før jeg starter eller om jeg burde vente og kjøpe pc gjennom skolen. Jeg har hørt at man ikke får en bra pc gjennom skolen.. Jeg er i Thailand nå og da lurer jeg på om jeg kjøper den her og legger den i kofferten når jeg skal hjem. Er det lurt? Har sett på priser og det er ca. 1000 kr billigere her enn det er hjemme.

Takk for alle svar :)

Om du får en god PC gjennom skolen må du sjekke gjennom den.

Lenke til kommentar

Ikke kjøp i utlandet er min anbefaling. Hva du enn gjør, ikke kjøp i utlandet. Du kan ende opp med et produkt som faktisk ikke er det du ønsker og serviceavtaler osv kan det være noe galt med. Kjøp her hjemme i norge og du er trygg. Noen leverandører som HP er det ikke noe galt med. Her sender du varen rett til HP hvis det er noe galt, men ha det i bakhodet når du handler i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...