iMaggi Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hva synes egentlig jenter om å kjenne en gutts ereksjon enten man danser close eller har en jente på fanget? Er dette noe jenter utelukkende tenner på, eller tenker de: "fysj, for en gris som bare tenker på sex"? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det varierer nok veldig. Hatt forhold tidligere hvor reaksjonen har vært "fysj", forholdet jeg er i nå tenner hun derimot veldig på det Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå har jeg aldri fått ereksjon bare av å danse med en jente, men vist jeg roter med ei dame på fest eller med kvinnfolket, så har jeg aldri fått høre noe negativt vist jeg har fått ereksjon. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Trenger ikke være pervo for å få ereksjon i nærvær av jenter . HVERTFALL ikke når det er snakk om nærkontakt Dette er noe som er normal reaksjon for veldig mange. samme som at jenter blir søkkvåte i trusa . Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 "Det er bare juniors måte å vise at du er godkjent" Som nevnt så er det noen jenter som avskyr det, mens andre jenter som digger det. Jeg pleier ikke få ereksjon av å danse tett med jenter, men noen ganger kunne jeg ønske det! Det skyter seksuell spenning opp i luften. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Går det an å tolke det som noe annet enn et kompliment, egentlig? For det er jo det det er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Danser ikkje, men eg blir litt tent av å kjenne min sambo's ereksjon om eg sitter på fanget hans. Men det spørs jo seff på ka gutten er for jenta liksom, om det er en helt fremmed fyr eller en som bare er en venn er det litt mer "fysj". Bare digg om det er kjæresten eller sambo/ektemann (eller en man er keen på). Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Går det an å tolke det som noe annet enn et kompliment, egentlig? For det er jo det det er. At han må tisse. Når gutter må tisse og ikke gjør det med det første, vil junior gå over til "pulemodus" hvor den bytter rør og kan ikke tisse, bare sperme. Det er hovedgrunnen til morrabrø Edit: Dårlig norsk!!! Endret 12. juli 2009 av Hidephix Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hehe. Okei, men hvis gutten for eksempel danser og gnur seg inntil jenta helt til han nesten tisser på seg, da er jo det et kompliment også. Morrabrød blir... noe litt annet. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 At han må tisse. Når gutter må tisse og ikke gjør det med det første ville junior går over til "pulemodus" hvor den bytter rør og kan ikke tisse. Det er hovedgrunnen til morrabrø Damn, alltid lurt litt på det. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Okei, men hvis gutten for eksempel danser og gnur seg inntil jenta helt til han nesten tisser på seg, da er jo det et kompliment også. Morrabrød blir... noe litt annet. Kan jo tolkes på den måten også Btw, trenger ikke gå så langt til at han nesten tisser på seg før lillegutt begynner på voksepiller Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 for det første spørs det jo helt på HVEM det er! er det en gammel full venn av din far (ikke opplevd selv, bare forslag) er det jo bare dicussing! men det er vel bare greit som regel, og jeg tar det oftest som et kompliment! "godkjent" liksom det er jo en bedre følelse hviss det er noen du liker veldig eller er kjæresten, så vet jeg jo at hann tenner på meg, som er bare positivt! og på dansegolvet er det bare litt søtt så lenge han ikke blir for mye "på" jeg har faktisk funnet meg i den posisjonen at jeg har blitt skuffet over å ikke ha fått merket noen reaksjon Lenke til kommentar
Gjest Penance Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Vel, jeg må ærlig innrømme at det kommer an på personen. Om det er en mann jeg er interessert i, er det bare deilig å kjenne en hard ereksjon. Om det er en mann jeg ikke finner tiltrekkende er det desverre ikke fullt så deilig. Og om jeg viser misnøye i situasjonen og han bare gnir seg enda mer vulgært på meg blir det straks ganske ekkelt, faktisk. Når det gjelder samboeren min er det utelukkende deilig og tennende å kjenne ereksjonen hans mot kroppen min, når som helst og hvor som helst. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kan også snu spørsmålet: HVA SYNES GUTTENE DERIMOT? Det er det pinligste som finnes i mine øyne Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ja, la oss snu på det. Jeg lurer litt på hvordan en jente helst skal reagere for å gjøre det minst mulig flaut for gutten? Med utgangspunkt i at det ikke skal bli noe "action", altså. Late som ingenting? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ja, la oss snu på det. Jeg lurer litt på hvordan en jente helst skal reagere for å gjøre det minst mulig flaut for gutten? Med utgangspunkt i at det ikke skal bli noe "action", altså. Late som ingenting? For å lage minst mulig styr for gutten vil jeg anbefale jenta og prøve å skjule ereksjonen på best mulig måte, når hun har gjort det si ifra til gutten at du skjuler ereksjonen hans Det er i hvertfall veldig greit for gutten som sikkert er skitflau. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Haha, hvis du er virkelig snill følger du han til doen. Hold han i hånda og hold deg foran han. Det kommer til å se ut som dere skal ha sex og han kommer til å tro det, men når du er utenfor doen så sier du bare at du var snill og fulgte han til doen så han kan få den bort Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ta en kjapp ronk på dassen med det samme du kjenner at frøken ereksjon er på vei. At du får ereksjon av så lite som at en frue sitter på fanget ditt, er ikke akkurat et tegn på at du vil vare lenge i senga. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ta en kjapp ronk på dassen med det samme du kjenner at frøken ereksjon er på vei. At du får ereksjon av så lite som at en frue sitter på fanget ditt, er ikke akkurat et tegn på at du vil vare lenge i senga. For noe sprøyt! Samboeren min får veldig lett ereksjon av småting som at jeg sitter på fanget hans, vi er på stranda/svømmehall (jeg har jo kun bikini på..) o.l. Han har ikke problemer med at han kommer for raskt, selv om han selvsagt kan få det til å gå på 5 sekunder. Jeg snakker selvsagt ikke av kun denne erfaringen, men flere. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Martin, du tar feil. Før synes jeg det var ubehagelig og litt flaut, men nå synes jeg det faktisk er litt interessant. Det er jo gøyt egentlig å prøve styre junior ned igjen også - selv om det ikke alltid funker. Det er jo selvfølgelig ikke alle sammenhenger en ereksjon finnes passende da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg