Wannabexx Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 hei jeg lurte på en bra oppgradering til min gamle ATI raedon HD 3650 er PowerColor Radeon HD 4890 1GB GDDR5 til 1800 kr hverdt det?[/i] noen andre tips? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kommer helt an på hva som ellers står i maskinen og hva du spiller/ønsker å spille. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hva med dette? Mye billigere. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483033 I tillegg så vil det vel som hintet, være greit å vite hva du har av øvrig maskinvare fra før av. Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Kommer helt an på hva som ellers står i maskinen og hva du spiller/ønsker å spille. jeg kan gi litt mer spesifikk informasjon om datan min seinere siden jeg ikke sitter på den akkurat nå. men den har AMD phenom tripple-core 2,33 ghz 4gb ram som jeg kommer på nå. jeg ønsker å kunne spille WOW med 30+ fbs når det er mange rundt meg og andre spill som left 4 dead, og kanskje også gta4. Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Hva med dette? Mye billigere. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483033 I tillegg så vil det vel som hintet, være greit å vite hva du har av øvrig maskinvare fra før av. Den så bra ut den og:P hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ingen tilsynelatende, om det er dette kortet fra PowerColor du henviser til. Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Ingen tilsynelatende, om det er dette kortet fra PowerColor du henviser til. hehe ja det var den:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå