TiNuSsS Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei Jeg vet ikke om dette er rett kategori, men jeg prøver Dama kommer hjem fra syden den 18, og jeg skal lage en romantisk middag, og en romantisk kveld / natt, men trenger noen tips. Noen som vet om hva jeg kan gjøre da? har ikke kommet så langt i planlegginga ennå. Tusen takk :- ) Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 * Lage et velkommenhjemjegharsavnetdeg-kort, gjerne ochså bruke bilder * Om det er godvær og dere har tilgang på et grøntområde (hage), så kan du jo kanskje vurdere mulighetene for å spise ute? Kanskje fyre opp noen fakkelbokser rundtomrkring. I så fall er det kjekt å ha noen som kan hjelpe til. * Bleke kjønshårene * Nytt sengetøy(!!!) * Lag en spilleliste på en PC med passende rolig musikk. Trenger ikke nødvendigvis være romantisk, men litt sånn chillout/lounge-aktig. * Overrask henne med nytt sexleketøy. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 hahaha. mine tips er vin, god mat, musikk, pass på å vær super fresh, vær romantisk under samleie og husk å kos før du sovner Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dama : Ahh endelig kommet hjem fra en fin reise. Ingenting kan gjøre den dagen bedre ! Så kommer trådstarter naken in i rommet Dama : HAR DU BLEKET KJØNNSHÅRENE !! :D:D:D JEG SOM IKKE TRODDE DEN DAGEN KUNNE BLI BEDRE ! Så tar trådstarter frem noe fra bak sin rygg Hun : AHH EN NY DILDO !! .. ja, dette er sarkasme mot Melkekartong Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 hahaha. mine tips er vin, god mat, musikk, pass på å vær super fresh, vær romantisk under samleie og husk å kos før du sovner Ja, den hørtes fin ut. Hunn laget en romantisk kveld for meg for noen uker siden, men jeg var så utrolig kvalm at jeg ikke kunne gjøre noen ting. Så nå skal jeg gjøre det godt igjen mot hun da :- ) Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Dama :Ahh endelig kommet hjem fra en fin reise. Ingenting kan gjøre den dagen bedre ! Så kommer trådstarter naken in i rommet Dama : HAR DU BLEKET KJØNNSHÅRENE !! :D:D:D JEG SOM IKKE TRODDE DEN DAGEN KUNNE BLI BEDRE ! Så tar trådstarter frem noe fra bak sin rygg Hun : AHH EN NY DILDO !! .. ja, dette er sarkasme mot Melkekartong What?? Må jo ha noen overraskelser i hverdagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå