Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En venn som er utviklet seg til noe mer.

Anbefalte innlegg

Heisann. jeg er en gutt på 20 år.

jeg har nå vært venn med en jente som er 17 år i 2 mnd nå, og som også har type.

Jeg vet, å har sett med mine egne øyne at typen har vært utro, opptill flere ganger.

Han kysser å tar de med seg innpå forskjellige soverom.

Jenta tror ikke helt på det, å jeg prøver ikke å overbevise henne.

Nå har asså denne typen reist på ferie i syden med vennene sine, å jeg har vært med jenta nesten hver dag.

Vi flørter å koser oss med film. Men i går så skjedde det litt vel mye. Vi ble litt for opphisset å en ting førte til en annen.

Bestevennina til jenta fikk hun til å innse at typen var utro i går, så hun har planer om å dumpe han.

Selv om jeg vet at han ikke er noe å samle på, får jeg VELDIG dårlig sammvittighet.

Jenta liker meg veldig gått.

Bør jeg forsette, eller bør jeg vente??

Endret av mordz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

One thing's for sure: Test dere for kjønnssykdommer ASAP..

Ville i utgangspunktet anbefalt å vente da dårlig samvittighet og utroskap ikke er den rette måten å starte et forhold på, men på den annen side er deres opplegg mer som et friskt pust fra ei jente som har opplevd å være i et pill råttent forhold.

Lenke til kommentar
One thing's for sure: Test dere for kjønnssykdommer ASAP..

Ville i utgangspunktet anbefalt å vente da dårlig samvittighet og utroskap ikke er den rette måten å starte et forhold på, men på den annen side er deres opplegg mer som et friskt pust fra ei jente som har opplevd å være i et pill råttent forhold.

haha.. bra sagt. hun har ikke hatt sex med han på 2 uker å testet seg forige uke:P så sykdommer er ute av bilde.

Lenke til kommentar
bare en tanke, hiv kan ikke vises på prøve før etter tre måneder

En unødvendig tanke. Lyntester har vist å være nesten 100% sikkre og de tar et par timer.

NÅR DET ER SAGT;

HIV er IKKE utbredt blant ungdom i Norge, (klamydia derimot.)

Til OP: Følg hjertet, ikke diskusjon.no.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...