Larsenio Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hei, jeg har prøvd meg på et "actionfoto", eller dvs jeg aner ikke hva jeg skal kalle det. Var sammen med noen svigerbrødre for å spille fotball, hadde selvfølgelig kameraet med og fant ut jeg skulle prøve noen kreative bilder av dem. Det jeg fant ut og syntes ble stilig, var da jeg sto bak målet, rett bak keeperen og fokuserte manuelt på nota idèt ballen ble skutt, eller like etter. Dette i kombinasjon med innerskru fra han som skyter syns jeg personlig da ble en stilig effekt. Likte det at linjene på nota også ser ut til å ha blitt dratt den veien ballen er på tur. Fokuset er i nedre kant av bildet for de som kanskje vil påpeke/spørre om det Er det noe stilig? Exif: 1/125 sek lukker f/4.5 ISO 100 170mm brennvidde Edit; Byttet til bilde med rett størrelse. Endret 7. juli 2009 av Larsenio Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Syntes det var kreativt, men det som er litt negativt er at det ser ut som han bommer på mål Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Liker ideen, men jeg synes hele nettet skulle vært skarpt + at det hadde blitt tøffere hvis ballen var på vei mot målet, ser ikke slik ut nå. Men grei ide! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Takker for kommentarer Skjønner at dere mener det ser ut som om han bommer, men pga avstanden og skruen gikk faktisk denne inn da Fokuset har jeg nok vært liiiiitt uheldig med, trodde jeg traff ordentlig da jeg sjekket på kameraskjermen , men trenger nok enda litt tilvenning til 300mm`en Tolker det dithen at de andre som har sett på bildet føler det samme om bildet :!: Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Kul idè, men jeg tror resulatet kunne blitt bedre om du hadde sett mer av målet, dvs ikke så tett utsnitt, og om fokus hadde vært på ball eller han som sparket den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå