Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sa jeg var forelsket, ikke respons jeg håpet på, hva nå?

Gjest Guest_frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_frustrert_*
En god replikk finner du faktisk i tv-serien true blood.

Jente: Jeg elsker deg

Gutt: ....

Jente: Hvorfor har det seg sånn at alle er så redd for å bli elsket? Hvorfor flykte når du bare kan nyte det? Jeg krever ikke at du elsker meg tilbake.

(tatt fra hukommelsen)

Aldri prøvd den selv, men tror faktisk den burde funke greit om personen reagerer feil. Spesielt hvis man drar den der og da med en gang.

Bra den der ja..

Skulle kommet på noe slikt når det lille "silent moment" var der rett etter jeg sa det.. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_frustrert_*
Du har gått i samme fellen som veldig mange gutter (inkl. meg selv) har gått i før. Fortalt henne hva du føler. Vi gutta er veldig enkle av oss, så vi ser ikke helt alle de skjulte beskjedene vi gir ei jente ved å fortelle henne dette.

Jenter har 7 ganger (tatt fra hukommelsen) flere kommunikasjonssentere i hjernen enn det vi gutta har. De plukker opp signaler fra de rareste plasser som kan virke uforståelig for oss gutta. Samtidig tror de at det er en selvfølge at vi gutta tar våre signaler fra samme stedene. Derav har man alltid gutta som sier "jeg forstår meg ikke på jenter" og jentene som sier "jeg forstår meg ikke på gutter".

Ved å si at du er forelsket sender du haugevis av beskjeder, men de viktigste er:

- Du viser at du er for usikker på deg selv til å dra dette videre. Du er for redd for å teste grensene hennes, og trenger en verbal bekreftelse for å få selvtilliten til å fortsette. Usikkerhet er absolutt ikke atraktivt for jenter.

- Du fjerner ALL spenning rundt forholdet. Jenter trenger å føle en spenning og en viss usikkerhet rundt hva som skjer. Går hun rundt og er usikker på hva du vil, vil det forsterke følelsene hennes. Vet hun akkurat hvor hun har deg, er du bare en fyr hun kan gjøre akkurat hva hun vil med.

- Du underkaster deg henne. Du legger alt ansvar over på henne, og gir henne all makt. 99% av jenter vil ikke ha en gutt de kan tvinne rundt lillefingeren. De vil ha en spennende fyr som står på egne bein, og vet han er mannen, og ikke tøffelen.

- Du legger enormt press på henne. I det du forteller henne hva du føler, vil hun føle et enormt press på å svare deg så fort som mulig. Har hun en liten form for usikkerhet (som alle har i begynnelsen av et forhold) vil hun beskytte seg selv og velge den sikre veien ut. Nemlig å avslå, og som regel komme med "kan vi ikke bare være venner?"

Det var de viktigste, og det er sikkert mange andre signaler du gir henne som vi gutta aldri kommer til å forstå..

Mitt råd for deg fremover nå er å ikke nevne den situasjonen igjen. Ei heller prøve å få ut av henne hva hun føler, eller fortelle noe mer om hva du føler. Det kan du vente med til dere er offisielt sammen. Da kan du fortelle av hjertets lyst hva du vil.

Fortsett å vise henne interesse og intensjoner, og ikke vær redd for å dra dette videre. Ta sjangsene, og vis henne at du er den selvsikre mannen som går etter det han vil ha.

VIS henne at det er henne du vil ha, ikke fortell det.

Det er IKKE over før det er over! ;)

Lykke til

Gikk vist i den fellen ja.. Hadde jeg kunne gådd tilbake i tid så hadde jeg aldri sakt det.. Det er bra sikkert.. En tidsmaskin hadde vert en bra opfinnelse..:p

Takk for bra inlegg foresten.

Jeg er fortsatt sammen med henne å finner på ting, men det er liksom ikke det samme lengre. Tidligere var det bestandig litt kosing og slikt når vi var sammen, men nå er det veldig lite slikt. Jeg prøver å holde litt fysisk kontakt når vi er sammen. Stryker på henne og er borti henne når anledningen er der. Men er akkurat som om det er noe som ikke er som før.

Hun tar fortsatt kontakt med meg og jeg med henne, så hun er iallefall intresert i å vere sammen med meg og finne på ting.

Men føler at jeg står litt fast når vi er sammen. Vil så gjene kose litt med henne og være god mot henne men det er noe som holder meg tilbake.. tror det er fordi jeg er redd for å bli for pågående i frykt for at hun skal skli lengre fra meg.

Jeg vil gjerne vise henne at det er henne jeg vil ha. men er ikke helt sikker på hvordan lengre. Vil mest bare gi henne ett skikkelig kyss.

Jeg må iallefall gjøre noe..

Lenke til kommentar

Hvis du vil gi henne et skikkelig kyss, så er det akkurat det du skal gjøre. Jenter ELSKER en mann med selvtillitt og initiativ. Vis henne at du har selvtilliten til å ta sjangsen på å få et avslag.. Vis henne at du er en mann som går etter det han vil ha.

Enkelt og greit.. Neste gang dere er sammen, dra henne til deg, og gi henne et skikkelig kyss. Spør hun hvorfor, svarer du med et smil: "Fordi jeg hadde lyst.."

Det enkle er ofte det beste :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_*
Hvis du vil gi henne et skikkelig kyss, så er det akkurat det du skal gjøre. Jenter ELSKER en mann med selvtillitt og initiativ. Vis henne at du har selvtilliten til å ta sjangsen på å få et avslag.. Vis henne at du er en mann som går etter det han vil ha.

Enkelt og greit.. Neste gang dere er sammen, dra henne til deg, og gi henne et skikkelig kyss. Spør hun hvorfor, svarer du med et smil: "Fordi jeg hadde lyst.."

Det enkle er ofte det beste :)

Er bare å ha guts nokk til å tørre gjøre det når jeg er i situasjonen.

Skal prøve å se om jeg klarer det.

Vil gjerne gjøre det.. men er egentlig litt feig når det kommer til slikt.

Men jeg skal prøve å gutse meg opp til å gjøre noe slikt.

Har aldrig gjort noe slikt før så det er litt skummelt..:p men noen sjangser må man ta i livet så hvorfor ikke ta denne sjangsen( tenker jeg nå, blir å pisse på meg når jeg skal ta den). Men hun er verd en sjangse.:)

Lenke til kommentar

Og det er akkurat den gutsen som er tiltrekkende for jenter. Viser du feighet, vil hun snappe det opp mye fortere enn du tror, og det vil tippe vekten i negativ retning for din del.

Jeg kan love deg at det ikke bare blir litt skummelt, men det blir veldig skummelt. :p Men jeg skal også love deg at etter du har gjort det kommer selvtilliten din til å nå nye høyder. Uansett resultat. Får du avslag så kommer fortsatt den jeg-turte-følelsen til å være bedre enn den jeg-tør-ikke-følelsen som du har nå.

Får du akksept, noe som det er store sjangser for.. vel.. det sier seg vel selv hvordan du kommer til å føle deg da. ;)

Vis 100% selvtillit. Det er viktig at når du går for kysset at du går 100% inn for det, og ikke viser noen form for tvil eller usikkerhet. Ta henne med storm! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Har aldri gjort noe slikt før så det er litt skummelt..:p men noen sjangser må man ta i livet så hvorfor ikke ta denne sjangsen( tenker jeg nå, blir å pisse på meg når jeg skal ta den). Men hun er verd en sjangse.:)

Jeg gjorde det samme som Smurstafa beskriver. Det funka utrolig bra selv om jeg var smånervøs jeg også. Bare bestem deg for å gjøre det og ikke nøl. Da blir du neppe avslått. :)

Ting var mye lettere etter første gang. Nå er det ikke lenger like stress å kysse damer edru for min del.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...