Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei. Skal prøve og skrive så kort som mulig. Håper dere leser innlegget og har noen fornuftige svar. For i hodet mitt surrer det mange tanker og jeg tenker absolutt hele tiden og det er litt slitsomt. Jeg har nettop fortalt en jente at jeg tror jeg er forelsket i henne. Å fikk ikke helt den responsen jeg håpet på. For å fortelle litt mer om det så traff jeg denne fantastiske jenten for en stund tilbake siden. Vi begynte å finne på ting sammen, som å se film og lage mat osv. Vi begynte å kose en del og ligge inntil hverandre når vi så film. Etter en stund ble det litt sussing også. Hendte også at hun sov hos meg og vi lå da bare å holdt rundt hverandre hele natten. Videre så utviklet det seg og vi småkoset når vi var å gikk i byen og slikt. holdt hverandre litt i hånden og holdt rundt hverandre. Vi har vert ute å spist å drukket litt på en resturang å da pratet å koste vi oss og holdt hånden osv. Det siste som har skjedd er at vi har hadd sex. Fantastisk bra Men så fant jeg ut her om dagen at jeg ville fortelle henne at jeg var forelsket i henne. Jeg var veldig nervøs men jeg fortalte det likevell. Hun sa hun ikke hadde sedd den komme og så ned. hun smilte til meg men fortsatte å se ned. jeg følte meg litt dom men prøvde å ikke si for mye. men spurte om det var domt at jeg fortalte det. Da sa hun at jeg ikke skulle tenke på det og at det gikk helt fint. Jeg sa god natt til henne og susset henne. Å gikk så hjem til meg. Jeg spurte dagen etter om det var veldig domt sakt og hun sa "kanskje litt". Jeg spurte da om jeg skremte henne vekk ved å si det. Og da sa hun at hun ble litt skremt ja. Jeg foreslo at vi bare glemte hele greia jeg hadde sakt og at det ikke hadde skjedd. Vi ble enige om det og skal fortsatt finne på ting sammen. I morgen skal vi vere sammen igjenn. Men jeg føler egentlig at jeg har fådd signaler på at hun liker meg også. Og det er noe mellom oss. Det må det jo være med alt som har skjedd den siste tiden mellom oss. Men hva tenker hun egentlig?? Det lurer jeg veldig på. Å jeg vil ikke ta opp det med at jeg er forelsket i henne fordi jeg er redd for å skremme henne vekk. Hva skal jeg gjøre videre? burde jeg spørre hva hun egentlig tenker? burde jeg bare avvente alt og se hva som skjer? Jeg vil selvfølgelig helst vite, men er redd hun blir borte om jeg begynner å spørre.. Håper noen har noen fornuftige svar eller tips og kanskje lignende erfaringer. Og til dere jenter.. hva tenker dere egentlig i slike situasjoner? Kan foresten ta med at vi begge er 23 år. Lenke til kommentar
mordz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Av det du har skrevet til nå, virker d ut som hun ikke vil ha et forhold. Jeg tror jeg ville prøvd å være litt "hard to get" så ser du til slutt om hun angrer på at hun ikke sa d tilbake, eller om hun er noe å samle på. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 23, altså begge er ganske så moden Virker som om hun rett og slett er usikker på hva hun vil. Burde bare la tiden gå og se hva som skjer, bare lat som om det ikke har skjedd og ta det derifra. Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hyggelig at folk tar seg tid til å lese innlegget mitt. Ja jeg tenker å at det kanskje er det beste. Bare ta det rolig å se hva som skjer. Men det som er problemet mitt er at hodet mitt renner over av alle tankene som surrer der oppe. Å jeg skulle så gjerne vist hva hun tenker. Blir litt gal av alle tenkene. Men jeg får meg ikke til å spørre henne heller i frykt for at hun skal bli borte. Regner med det er flere her som har vert forelsket og vet hvor mye rart man tenker når man er forelsket og det kanskje ikke er gjensidig. Det er nesten slik at det er vondt å man bare vil grine. Helt sykt. Tror faktisk dette er første gang jeg har følt dette, forde om jeg har vert i forhold tidligere. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg synes dette var litt snodig oppførsel, men det er vel som det sies over her, at hun er litt usikker på hva hun vil. Men altså, når man har gått den veien dere har gått, burde hun jo kanskje ha hatt tid til å tenke over hva hun føler og hva hun vil videre. Hun må i det minste like deg ganske godt, da. Det meste peker jo dithen. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 høhø har driti meg ut på den før selv. Jeg sa riktignok ikke at jeg var forelsket, men spurte hva hun egentlig var ute etter, om det var vennskap eller noe mer. Dette var etter mange filmkvelder, med mye kos, klining osv. Vi hadde også hatt et sex mange ganger over en lengre periode. Hun sendte også mange blannede signaler, og jeg skjønte ikke en dritt. I det ene øyeblikket virket det som om hun kun ville være venner i det neste lå hun i armkroken min, mens vi lå og koste og så en film. Men det ene jævla spørsmålet ødela alt, og det var i fylla til og med når vi var på en tur sammen med ei venninne og en kompis av hun. Svaret var bare at hun enda ikke var klar for noe forhold, noe jeg forsåvidt forstod mtp endel ting som hadde skjedd henne tidligere da hun hadde vært i et lengre forhold. Jeg merket i etterkant at hun oppførste seg annerledes, hun ble mer avvisende og jeg skjønte jeg hadde driti meg ut. Jeg spurte henne om det var noe galt, men det var det vistnok ikke. Jeg ble dritt lei av all den analyseringa og tenkinga og at hun ikke kunne gi meg et svar engang og var like kald tilbake, ble til at jeg tilbringte mest tid med venninna resten av turen, plutselig virket hun mye lettere å prate med. Og før jeg stilte spørsmålet var jeg nesten bombesikker på at hun var ute etter noe mer, hvis hun ikke kun ville ha et fysisk forhold, men tviler for hvem gidder å invitere en potensiell fuckbuddy over til seg for å se film osv med bare kosing, klining og null sex? Etter den turen så jeg henne aldri igjen, fikk noen meldinger med et halvhjerta insiativ til å møtes igjen, men løpet var allerede kjørt så det ble aldri noe. Så er noe med jenter og det at man ikke kan spørre de direkte om ting, ihvertfall endel av dem. Men det er kanskje ikke så rart, jeg har jo selv vært borti jenter som bretter fullt ut om hva de tenker å føler osv og kan ikke akkurat si at det er noe turnon og det dreper jo all spenning og kjemi. Du har fortsatt muligens sjansen, det virker utifra hva du skriver at hun er usikker på hva hun vil og det at du har fått følelser for henne og sagt det skremmer henne litt vekk. Du kan si at det bare skal glemmes osv, men tror ikke at det har noe effekt. Jeg ville prøvd å være litt passiv, ikke som i å ikke svare henne eller ignorere henne, men la henne stå for det meste av insiativ til å møtes osv. Vet jo ikke akkurat hva slags forhold du har til henne nå, men hvis du fortsetter å mase på henne vil interessen hennes mest sannsynelig synke mer, så bare vær litt passiv og vent å se om det hjelper, kanskje du er heldig... Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg synes dette var litt snodig oppførsel, men det er vel som det sies over her, at hun er litt usikker på hva hun vil. Men altså, når man har gått den veien dere har gått, burde hun jo kanskje ha hatt tid til å tenke over hva hun føler og hva hun vil videre. Hun må i det minste like deg ganske godt, da. Det meste peker jo dithen. Ja jeg tenker det jeg også. At hun liker meg godt tilbake. Men er litt redd for å spørre henne om det siden det kan få henne til å trekke seg helt tilbake. Er så surt å gå rundt med den usikkerheten i tankene hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 høhø har driti meg ut på den før selv. Jeg sa riktignok ikke at jeg var forelsket, men spurte hva hun egentlig var ute etter, om det var vennskap eller noe mer. Dette var etter mange filmkvelder, med mye kos, klining osv. Vi hadde også hatt et sex mange ganger over en lengre periode. Hun sendte også mange blannede signaler, og jeg skjønte ikke en dritt. I det ene øyeblikket virket det som om hun kun ville være venner i det neste lå hun i armkroken min, mens vi lå og koste og så en film. Men det ene jævla spørsmålet ødela alt, og det var i fylla til og med når vi var på en tur sammen med ei venninne og en kompis av hun. Svaret var bare at hun enda ikke var klar for noe forhold, noe jeg forsåvidt forstod mtp endel ting som hadde skjedd henne tidligere da hun hadde vært i et lengre forhold. Jeg merket i etterkant at hun oppførste seg annerledes, hun ble mer avvisende og jeg skjønte jeg hadde driti meg ut. Jeg spurte henne om det var noe galt, men det var det vistnok ikke. Jeg ble dritt lei av all den analyseringa og tenkinga og at hun ikke kunne gi meg et svar engang og var like kald tilbake, ble til at jeg tilbringte mest tid med venninna resten av turen, plutselig virket hun mye lettere å prate med. Og før jeg stilte spørsmålet var jeg nesten bombesikker på at hun var ute etter noe mer, hvis hun ikke kun ville ha et fysisk forhold, men tviler for hvem gidder å invitere en potensiell fuckbuddy over til seg for å se film osv med bare kosing, klining og null sex? Etter den turen så jeg henne aldri igjen, fikk noen meldinger med et halvhjerta insiativ til å møtes igjen, men løpet var allerede kjørt så det ble aldri noe. Så er noe med jenter og det at man ikke kan spørre de direkte om ting, ihvertfall endel av dem. Men det er kanskje ikke så rart, jeg har jo selv vært borti jenter som bretter fullt ut om hva de tenker å føler osv og kan ikke akkurat si at det er noe turnon og det dreper jo all spenning og kjemi. Du har fortsatt muligens sjansen, det virker utifra hva du skriver at hun er usikker på hva hun vil og det at du har fått følelser for henne og sagt det skremmer henne litt vekk. Du kan si at det bare skal glemmes osv, men tror ikke at det har noe effekt. Jeg ville prøvd å være litt passiv, ikke som i å ikke svare henne eller ignorere henne, men la henne stå for det meste av insiativ til å møtes osv. Vet jo ikke akkurat hva slags forhold du har til henne nå, men hvis du fortsetter å mase på henne vil interessen hennes mest sannsynelig synke mer, så bare vær litt passiv og vent å se om det hjelper, kanskje du er heldig... Høres ut som du har vert gjennom mya av det samme ja. Er skikkelig frustrerende. Hun sier at hun fortsatt vil finne på ting sammen med meg og at hun trives sammen med meg. men jeg føler at hun er litt mer avvisende nå enn hun var før iallefall. Blir litt sliten i hodet av all tenkingen på hva som skjer. lurer på om jeg bare skal spørre rett ut hva hun egentlig tenker. Så kanskje jeg ivertfall slipper all tenkingen.. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hadde dette vært en film ville hun blitt sammen med en annen og skulle gifte seg, men når de står foran prest ombestemmer hun seg og velger "deg". Vi får vel håpe at det ikke går så langt Men fra spøk til alvor. Tror jeg ville gått for den "hard to get". Kanskje kutte litt på kropskontakten og heller få henne til å ta initiativet. Gjør henne litt sjalu med vise at du har andre valg enn henne, men jeg ville ikke gått noe lengre enn kyssing (kanskje ikke det en gang). For all del, IKKE gjør henne til en prinsesse og du gjør alt for henne!!!! Hold på verdiene dine, hun skal fortjene deg og ikke omvendt! Akkurat nå fortjener ikke hun mer sex, for å si det på den måten. Bruk hodet er vel det jeg sier. Hvis i den nærmeste fremtid kommer en liten krangel i mellom dere vil det i det store og hele være positivt. Hvis da hun ber om unnskyldning først er du på god vei. Men husk en ting, det finnes flere fisk i havet som er like gode som henne, ikke bli helt besatt av henne. Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hadde dette vært en film ville hun blitt sammen med en annen og skulle gifte seg, men når de står foran prest ombestemmer hun seg og velger "deg". Vi får vel håpe at det ikke går så langt Men fra spøk til alvor. Tror jeg ville gått for den "hard to get". Kanskje kutte litt på kropskontakten og heller få henne til å ta initiativet. Gjør henne litt sjalu med vise at du har andre valg enn henne, men jeg ville ikke gått noe lengre enn kyssing (kanskje ikke det en gang). For all del, IKKE gjør henne til en prinsesse og du gjør alt for henne!!!! Hold på verdiene dine, hun skal fortjene deg og ikke omvendt! Akkurat nå fortjener ikke hun mer sex, for å si det på den måten. Bruk hodet er vel det jeg sier. Hvis i den nærmeste fremtid kommer en liten krangel i mellom dere vil det i det store og hele være positivt. Hvis da hun ber om unnskyldning først er du på god vei. Men husk en ting, det finnes flere fisk i havet som er like gode som henne, ikke bli helt besatt av henne. Satser på at det ikke går så langt ja. Ville vert mye styr.. hehe Men håper hun velger meg forde.. Men ser egentlig mørkt ut. Vi ble jo enig om å fortsatt treffes å finne på ting, men jeg spurte hvordan hun så for seg at ting skulle vere og da sa hun at hun ville ha det som om vi kun var venner. Med andre ord ikke mer av kosen som førte hit. Men hun er en så snill og bra jente at jeg vil ikke kutte henne bort forde om hun ikke kan vere noe mer enn en venn for meg. Men skal prøve å ikke virke desperat fremover. Være litt hard to get og se om hun forandrer mening. Forde om det ikke er lett å bare ta det rolig. Tenker på henne hele tiden og lurer på så mye. Håper i det lengste hun forandrer mening, for jeg tror ikke jeg har truffet noen som hun før. Livet er ikke bestandig så enkelt. Det er bra sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er klar over at jeg ødela alt.. Alt forandret seg i det øyeblikk jeg sa til henne: jeg tror jeg er forelsket i deg. Skjønner ikke hva som var galt med å fortelle henne det. Men jeg angrer så utrolig mye på at jeg sa det. Kunne jeg ikke bare holdt kjeft å ventet. Det hadde vert det beste. Jeg hadde sikkert blidd å sakt det en gang uansett. Men hater meg selv for at jeg sa det når jeg sa det. Det er første gang jeg har gådd til en jente og fortalt noe slikt. Det er vell egentlig første gang jeg har villet fortelle en jente det også. Hun er så bra og jeg tok en skikkelig sjangs på å fortelle det. Samlet meg skikkelig og var nervøs som et annet nervevrak men turte gå å fortelle det. Men alt som var så flott i hodet mitt raste sammen på få sekunder å laget et stort kaos av tanker som nå går i alle retninger å jeg sliter veldig med å rydde opp i hodet igjenn.. Angrer så sykt mye på at jeg fortalte det. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er nettopp det som er. Virker som løpet er kjørt nå, hun vil ha deg som venn og du må få henne til å ombestemme seg. Eneste lille håp du har er hard to get taktikken, småflørt litt med andre jenter og se hvordan hun reagerer, ikke bli tøffelen hennes ihvertfall og ikke sett henne over deg, tenk at det er hun som må jobbe for å få deg. Funker ikke det er det nok bare å gi opp. Det som er surest er at hvis du ikke hadde sagt de få ordene kunne det godt henne det hadde blitt noe... Da vet hun at hun har deg i sin hule hånd og hun vil ta deg for gitt. For å snu litt på det så merker jeg det veldig godt selv også, jenter jeg har hatt lite/ingen interesse for kan jeg fort bli desperat etter når de gir opp/går videre. Har også sett jenter på fest og tenkt at de hadde jeg gitt MYE for å fått en liten hyrdestund med, men når det plutselig går så langt så er det liksom ikke så veldig spessielt alikevel. Er forresten ikke vits å spørre henne noe mer om hva hun tenker og sånn, kan sette penger på at svaret blir negativt uansett. Siden du obviously er betatt av henne håper jeg at du klarer å ta deg selv i nakken og ikke bli tøffelen hennes, ikke gjør absolutt alt hun ber deg om og ikke avlys avtaler med andre bare fordi hun kjeder seg der og da, selv om det egentlig er det du har mest lyst til. Er så jævli typisk at man behandler jenta som en gud og ikke får halvparten tilbake hvis man får følelser, og det signaliserer jo bare det at du må gjøre deg verdig til henne og det er turn-off. Mest sannsynelig får du ikke jenta uansett, men du beholder ihvertfall respekten for deg selv hvis du ikke legger deg paddeflat for henne, og det er veldig viktig! Ta med deg erfaringene du får til neste gang du treffer ei søt jente, du kommer nok mest sannsynelig ikke til å gjøre samme tabbe igjen alle går i en felle en gang iblandt. Du sier selv at du ikke vil miste henne og at du vil fortsette vennskapet. Nå har du allerede klart å gjøre en tabbe, vær så snill og ikke gjør en til. Du sier også at du tenker mye på henne hele tiden, tror du virkelig dette kommer til å gi seg med det første om dere fortsetter å være venner? Nei, gjør deg selv en tjeneste og kutt henne ut om det ikke blir noe, ihvertfall til følelsene er borte. Og da er det ikke sikkert at vennskapet er like viktig for deg lenger (og ja, jeg har gjort den tabba også). Folk er jo forskjellige så kan godt hende du takler det, men tror det er sånn for de fleste, selv om du absolutt ikke har lyst til dette så kan du jo tenke litt på hvordan du kommer til å føle deg om hun eventuelt får en annen kjæreste.... Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er nettopp det som er. Virker som løpet er kjørt nå, hun vil ha deg som venn og du må få henne til å ombestemme seg. Eneste lille håp du har er hard to get taktikken, småflørt litt med andre jenter og se hvordan hun reagerer, ikke bli tøffelen hennes ihvertfall og ikke sett henne over deg, tenk at det er hun som må jobbe for å få deg. Funker ikke det er det nok bare å gi opp. Det som er surest er at hvis du ikke hadde sagt de få ordene kunne det godt henne det hadde blitt noe... Da vet hun at hun har deg i sin hule hånd og hun vil ta deg for gitt. For å snu litt på det så merker jeg det veldig godt selv også, jenter jeg har hatt lite/ingen interesse for kan jeg fort bli desperat etter når de gir opp/går videre. Har også sett jenter på fest og tenkt at de hadde jeg gitt MYE for å fått en liten hyrdestund med, men når det plutselig går så langt så er det liksom ikke så veldig spessielt alikevel. Er forresten ikke vits å spørre henne noe mer om hva hun tenker og sånn, kan sette penger på at svaret blir negativt uansett. Siden du obviously er betatt av henne håper jeg at du klarer å ta deg selv i nakken og ikke bli tøffelen hennes, ikke gjør absolutt alt hun ber deg om og ikke avlys avtaler med andre bare fordi hun kjeder seg der og da, selv om det egentlig er det du har mest lyst til. Er så jævli typisk at man behandler jenta som en gud og ikke får halvparten tilbake hvis man får følelser, og det signaliserer jo bare det at du må gjøre deg verdig til henne og det er turn-off. Mest sannsynelig får du ikke jenta uansett, men du beholder ihvertfall respekten for deg selv hvis du ikke legger deg paddeflat for henne, og det er veldig viktig! Ta med deg erfaringene du får til neste gang du treffer ei søt jente, du kommer nok mest sannsynelig ikke til å gjøre samme tabbe igjen alle går i en felle en gang iblandt. Du sier selv at du ikke vil miste henne og at du vil fortsette vennskapet. Nå har du allerede klart å gjøre en tabbe, vær så snill og ikke gjør en til. Du sier også at du tenker mye på henne hele tiden, tror du virkelig dette kommer til å gi seg med det første om dere fortsetter å være venner? Nei, gjør deg selv en tjeneste og kutt henne ut om det ikke blir noe, ihvertfall til følelsene er borte. Og da er det ikke sikkert at vennskapet er like viktig for deg lenger (og ja, jeg har gjort den tabba også). Folk er jo forskjellige så kan godt hende du takler det, men tror det er sånn for de fleste, selv om du absolutt ikke har lyst til dette så kan du jo tenke litt på hvordan du kommer til å føle deg om hun eventuelt får en annen kjæreste.... Vise ord Tmz.. Setter veldig pris på at du tok deg tid til å skrive alt dette. Det hjelper veldig å lese inlegg og synspunkter fra dere på forumet. Så, Takk for det. Skal feste litt sammen på lørdag, sammen med henne og en del andre folk. Skal prøve å være litt hard to get da. Gå litt rundt å prate med de andre jentene å overse henne litt. Ikke for mye men prøve å få henne til å komme å sette seg ved meg istedefor at jeg skal sette meg ved henne. Prøve å få henne til å oppsøke meg iallefall. Sant det du sier om å vere venn med henne. Kommer nok til å bli knust om hun finner seg en annen kjæreste eller rote kompis. Jeg prøver konstant å tenke på andre ting enn henne. Men hun er der hele tiden i tankene mine. Men jeg skal svelge det å ikke vise det til henne iallefall. Blir det ikke henne så vet jeg at det er mange brae jenter der ute. Men de skal få en tøff jobb for å overgå hun her (er det jeg tenker nå iallefall). Men har lert ivertfall. Ikke fortell hva du føler før du vet at det er 110% sikkert at det er nøyaktig samme følelsen tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Okey. da var helgen over. Var på fest i helgen sammen med henne på lørdagen. Festen var bra men tror ikke situasjonen min er blidd noe bedre etter helgen. Fikk noen klemmer og en suss på kinnet men det var det. Tenker så utrolig mye på henne. Er dette noe jeg bare bør gi opp?? Føler at hun er virkelig verd å kjempe for men er redd jeg bare ødelegger alt. Har aldri truffet noen som henne. Vil at hun skal vite dette men vet ikke om jeg burde fortelle det eller bare la det ligge. Hun har vert gjennom mye tøft i livet og er kanskje derfor hun trakk seg unna når jeg sa jeg var forelsket. Men er det lurt av meg å sette meg ned med henne å spørre om hun vil pratet litt? for jeg har så mye på hjertet som jeg vil hun skal vite og det er så mye jeg lurer på at jeg blir gal av tenkingen. Hva burde jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 For det første må jeg si at jeg synes det er litt snodig oppførsel av jenta. Dere har gradvis blitt mer og mer intime, dere har hatt det hyggelig i hverandres nærvær, og forholdet dere i mellom har hatt en utvikling - en utvikling som toppet seg med sex. Det er altså ikke noe tilfeldig sex det er snakk om. Det at du er blitt forelsket i henne er da helt naturlig i en slik situasjon, og jeg skjønner ikke hvorfor hun skulle synes at det var dumt av deg å fortelle hva du følte. Men det kan jo hende at hele greia har gått litt for fort for henne, og at hun er usikker og vil tenke seg om. Det er nok lurt av deg å la henne få den tankepausen, og ikke legge press på henne. Dersom hun er forelsket og kanskje ønsker å innlede et forhold, kommer hun til deg og sier det. Du har allerede fortalt hva du føler, og det er hun som har "neste trekk". Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det jeg å tenker, at det kanskje gikk litt fort for henne å at når jeg sa jeg var forelsket så ble hun litt usikker på hva hun tenker og føler. Men jeg reiser snart bort en liten stund og alle tankene gjør at jeg ikke klarer å gjøre noe fornuftig med tiden min. Går bare å svirrer og klarer nesten ikke konsentrere meg om noe. Vil så gjerne vite hva hun egentlig tenker. Men er nokk lurt som du sier at hun trenger tenkepausen for å finne det ut. Prøver å ikke mase for mye på henne, men samtidig så vil jeg prate med henne og vere sammen med henne når muligheten til det er der. Er en så god følelse å være sammen med henne. Har ikke fådd den følelsen sammen med andre jenter før, å det skremmer meg å litt. men er en skikkelig go følelse. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg råder deg rett og slett til å prøve til å finne noe annet å fylle fritiden din med en stund. Alt som får tankene vekk ifra denne dama. La være å ta kontakt i minst noen dager selv om det er vanskelig å la være. Om du ikke hører mer fra henne, var hun uansett ikke interessert lenger. Får inntrykket at hun prøver å avvise deg på en fin måte/vil bare ha deg som venn. Dessverre. Som andre her sier, er nok løpet kjørt. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) En god replikk finner du faktisk i tv-serien true blood. Jente: Jeg elsker deg Gutt: .... Jente: Hvorfor har det seg sånn at alle er så redd for å bli elsket? Hvorfor flykte når du bare kan nyte det? Jeg krever ikke at du elsker meg tilbake. (tatt fra hukommelsen) Aldri prøvd den selv, men tror faktisk den burde funke greit om personen reagerer feil. Spesielt hvis man drar den der og da med en gang. Endret 19. juli 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Du har gått i samme fellen som veldig mange gutter (inkl. meg selv) har gått i før. Fortalt henne hva du føler. Vi gutta er veldig enkle av oss, så vi ser ikke helt alle de skjulte beskjedene vi gir ei jente ved å fortelle henne dette. Jenter har 7 ganger (tatt fra hukommelsen) flere kommunikasjonssentere i hjernen enn det vi gutta har. De plukker opp signaler fra de rareste plasser som kan virke uforståelig for oss gutta. Samtidig tror de at det er en selvfølge at vi gutta tar våre signaler fra samme stedene. Derav har man alltid gutta som sier "jeg forstår meg ikke på jenter" og jentene som sier "jeg forstår meg ikke på gutter". Ved å si at du er forelsket sender du haugevis av beskjeder, men de viktigste er: - Du viser at du er for usikker på deg selv til å dra dette videre. Du er for redd for å teste grensene hennes, og trenger en verbal bekreftelse for å få selvtilliten til å fortsette. Usikkerhet er absolutt ikke atraktivt for jenter. - Du fjerner ALL spenning rundt forholdet. Jenter trenger å føle en spenning og en viss usikkerhet rundt hva som skjer. Går hun rundt og er usikker på hva du vil, vil det forsterke følelsene hennes. Vet hun akkurat hvor hun har deg, er du bare en fyr hun kan gjøre akkurat hva hun vil med. - Du underkaster deg henne. Du legger alt ansvar over på henne, og gir henne all makt. 99% av jenter vil ikke ha en gutt de kan tvinne rundt lillefingeren. De vil ha en spennende fyr som står på egne bein, og vet han er mannen, og ikke tøffelen. - Du legger enormt press på henne. I det du forteller henne hva du føler, vil hun føle et enormt press på å svare deg så fort som mulig. Har hun en liten form for usikkerhet (som alle har i begynnelsen av et forhold) vil hun beskytte seg selv og velge den sikre veien ut. Nemlig å avslå, og som regel komme med "kan vi ikke bare være venner?" Det var de viktigste, og det er sikkert mange andre signaler du gir henne som vi gutta aldri kommer til å forstå.. Mitt råd for deg fremover nå er å ikke nevne den situasjonen igjen. Ei heller prøve å få ut av henne hva hun føler, eller fortelle noe mer om hva du føler. Det kan du vente med til dere er offisielt sammen. Da kan du fortelle av hjertets lyst hva du vil. Fortsett å vise henne interesse og intensjoner, og ikke vær redd for å dra dette videre. Ta sjangsene, og vis henne at du er den selvsikre mannen som går etter det han vil ha. VIS henne at det er henne du vil ha, ikke fortell det. Det er IKKE over før det er over! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå