P0nduz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei Trenger å gå til innkjøp av en litt større kamera sekk da jeg har mer utstyr jeg skal ha med meg og lurte i den forbindelse på om Lowepro flipside seriern er den eneste som har inngang til utstyret via ryggen? På forhånd takk for svar:) Mvh JC Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Du har også LowePro primus. Den har også inngang via ryggen, men om du skal ha plass til mer fotoutstyr så er kanskje ikke den du er på jakt etter heller. Den har et rom nede for kamerautstyr og en oppe for bagasje og andre ting. Den har også en sideluke til kameradelen du kan bruke om det ikke er et stort kamera du har. Har selv kjøpt denne sekken for å bruke i ferien men har ikke noen praktisk erfaring med den enda. Litt usikker på om jeg beholder den etter ferien eller donerer den videre. Kamerarommet virker ikke veldig fleksibelt i forhold til å sette inn skillevegger som du vil. Det er begrenset med borrelåser du kan feste de i. Sideluka for raskt kunne ta ut kamera blir også for lite for meg til at det blir særlig brukandes (D300 med vertikalgrep). Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Min Crumpler Pyjama Pride Large er ganske stor og har også åpningen innover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå