Griffin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er vel også uaktsomt å kjøre forbi i kryss... noe som dette var tross alt. Personlig så kjører jeg aldri forbi i kryss nettopp på grunn av slikt... Du skulle brukt blinklys, ja... men plassering og fart forteller også at du skal av. Lukter svindel... antagelig derfor han ikke ville ha politi. Du skal heller ikke måtte betale for skader sånn uten videre. Du skal ha mulighet til å vite at han ikke går til dyreste og får fikset mer enn nødvendig i samme slengen. Dog, jeg ville nok ryddet godt opp i forklaringen din for den trengte noen gjennomlesninger. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 høres ut som at du bør be saksbehandleren se på bulken deres for å se at kollisjonen umulig kan ha voldet skader for 20 000 på den andre bilen. Lenke til kommentar
Swirfin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det blir selvfølgelig feil å si at man får skylden hvis man står i ro. Det jeg mente, men forklarte veldig dårlig er: Du kan ikke bare stå i ro hvor som helst. Man kan hvertfall ikke stoppe plutselig hvor som helst. Selv om han i golfen måtte ha hatt hodet i rævva for å prestere å kjøre på deg der, så betyr ikke det nødvendigvis at han blir stående med skylden. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Regner med at det er en grunn til at han ikke ville dere skulle ringe politiet, nettopp fordi han skjønte at dette ble han sin feil. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Det blir selvfølgelig feil å si at man får skylden hvis man står i ro. Det jeg mente, men forklarte veldig dårlig er: Du kan ikke bare stå i ro hvor som helst. Man kan hvertfall ikke stoppe plutselig hvor som helst. Selv om han i golfen måtte ha hatt hodet i rævva for å prestere å kjøre på deg der, så betyr ikke det nødvendigvis at han blir stående med skylden. Enig der. Man lærer en del av å havne i slike situasjoner, selvom det kanskje er en kjip måte å lære på. Saksbehandleren vår er fortsatt på ferie, så får ikke mye info fra den siden. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå