Glassflasken Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 tittelen* jeg vil ha en som er litt som i førsten av Before loop edit takk håper dere finner noe. jeg vil ikke bruke shop boyz :S Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) hm... Jeg vil heller anbefale deg å bruke sanger som Eluveitie - Inis Mona, Slipknot - Before i forget, Slipknot - Duality, In Flames - free fall osv. ikke Rap/pop. Endret 7. juli 2009 av Tveity Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Denne er stas å ha i hvilken som helst film egentlig. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ikke dette du ønsket deg sikkert, men fine sanger til å hoppe til: Kangaroo og Folgefonna av Foreground Set(finnes på nrk.no/urort) Lenke til kommentar
Dudlie Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kasabian - Club Foot Føler at det er den ultimate spill/film sangen Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Megadeth - Dawn Patrol? http://www.youtube.com/watch?v=J8YBQJkk2-I Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kasabian - Club Foot Føler at det er den ultimate spill/film sangen Å, den sangen er råå! The Wovles act 2 med Why? er LITT av samme sjangeren. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 funker millecolin tror dere? eller B-boy document 99' Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Forground Set og Philter (nrk.no/urort)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå