Gå til innhold

D90 fra Elkjøp...eller?

Anbefalte innlegg

Kona har bestemt seg for å gå til anskaffelse av et speilreflekskamera, og vi vurderer å stikke innom Elkjøp på vei fra jobb i dag for å dra med et D90 som de har på tilbud. Jeg registrerer at objektivet de legger ved er et AF-S Nikkor 18-55mm. Jeg har overhodet ikke peiling på slikt, men jeg ser at komplett, som selger det samme kameraet for 500 kroner mer, legger med et objektiv på 18-105. Hva har dette å si? Burde jeg heller bestille kameraet fra Komplett?

Endret av JoachimL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kona har bestemt seg for å gå til anskaffelse av et speilreflekskamera, og vi vurderer å stikke innom Elkjøp på vei fra jobb i dag for å dra med et D90 som de har på tilbud. Jeg registrerer at objektivet de legger ved er et AF-S Nikkor 18-55mm. Jeg har overhodet ikke peiling på slikt, men jeg ser at komplett, som selger det samme kameraet for 500 kroner mer, legger med et objektiv på 18-105. Hva har dette å si? Burde jeg heller bestille kameraet fra Komplett?

Ja, det betyr at det lønner seg å handle fra Komplett. Hvis du ikke absolutt må kamera i hendene i dag da ;) Sjekk om Elkjøp har D90 med 18-105mm, og isåfall hva de skal ha for det.

Tom

Lenke til kommentar

Det ville jeg gjort. Et mer allsidig objektiv. Dersom det er varianten uten VR (bildestabilisering) som Elkjøp legger ved er det en enda større grunn til å handle på komplett.

Nikon 18-105mm VR er nok tilnærmet like godt optisk som 18-55mm med VR, så å betale 500 kr. for å få den ekstra rekkevidden ville jeg uansett gjort.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...