Gå til innhold

Lillemyke har faktisk lært seg noe

Anbefalte innlegg

Sitter her og leker litt med trialen til Freelancer og grafikken her er jo strøken, særlig på folka... Men det er ikke første gang jeg ser flotte folk i et spill som lillemyke har gitt ut; også i (det ellers håpløse) Impossible Creatures var det flotte filmer med pent detaljerte folk i... Dessuten slapp de jo også et veldig flott RTS før jul, Age of Mythology, og her hadde de faktisk et fått med et gameplay som funka også...

Så Bill's undersåtter har i alle fall lært seg å kengle på spillutviklere med gode evner?

Freelancer virker forøvrig genialt, som en blanding av Raptor, Startopia og Freespace...:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så Bill's undersåtter har i alle fall lært seg å kengle på spillutviklere med gode evner?

Som sagt, de støtter i alle fall talentfulle folk...

For å dra en parallell, EA støtter jo stort sett alt som lukter penger...

Lenke til kommentar

Som sagt, de støtter i alle fall talentfulle folk...

For å dra en parallell, EA støtter jo stort sett alt som lukter penger...

så sant, så sant... Ea bør ikke kødde til Return of the King, da skal de få smake min Fist of Death! :woot:

angående bungie å microsoft, så tenkte MS: "Tenk kor mange potensielle xbox kjøpera som hadde blitt glad i oss om vi skaffet dem halo, hum, vi må tenke på kundan"

Lenke til kommentar

Blæh, freelancer er ikke spesielt bra. Jo, det er gøy de 15-20 timene det tar å runde det, men når du har runda det så er det null vits i å lenger, selv om det er mulig, og ikke er det særlig artig heller. Når det gjelder folkene, vet jeg ikke om jeg syns de var så veldig bra laget, men prøv å gå inn i en bar og snakk med noen tilfeldige folk. Du kommer til å bli veldig oppgitt.

Freelancer var en stooooor skuffelse, men kortvarig underholdning, i det minste. Hvis du liker space sims, burde du heller vente på X2: The Threat (www.egosoft.com

Kommer i september, hvis ikke jeg husker feil.

Lenke til kommentar

jeg har jo selvfølgelig testa det før jeg uttaler meg om det, har sitti med trialen i rundt 15 timer nå, og finner det stadig like underholdende, jeg...:) men jeg skjønner kanskje hva du mener med folka, hvis du ikke tenker på grafikken... jeg står på mitt om at folka er bra modellert... hehe, hvis du snakker med omtrent en hvilken som helst dame og hun skal si hvem hun jobber for så høres det ut som om hun får vondt av å tenke på det...:lol: for eksempel:

I work for the*glomm*......Liberty Navy... <-du hører veldig godt at de er spilt inn hver for seg, hehe...

men jeg skal fortsatt ha freelancer...:)

Lenke til kommentar

Jaja, du klarer jo sikkert å ta dine egne avgjørelser :p

Men jeg har runda det, og kjenner en del som har gjort det, og de aller fleste er skuffet over spillet. Jeg skal være helt med på at de 15-20 timene det tar å fullføre historien, er spillet veldig kult. Men det er mye håpløse ting. Du kan feks ikke øke farta på skipet, osv osv.

Du må ihvertfall ha det gøy så lenge det varer :D

Det var den tenkepausen jeg mente, ja. Og hvordan trent-fyren reagerer når folk snakker til ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...