Gå til innhold

BK:to ferske froske potretter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal si om motivet men synes bilde nummer 1 hadde fin bokeh, har testet dette litt på mitt eget Nikkor 18-55 VR men synes ikke det blir så bra.

Er det lov å spørre om hvilket objektiv du brukte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk

Syntes det siste var helt klart best fordi øynene tiltrekkes mot padden, det gjør det ikke fult så mye i det første fordi det er lys bakgrunn.

Lenke til kommentar

Bilde 1 gir meg ingenting.

Bilde 2 er bra. Kansje litt midstilt men det er vanskelig å unngå når man holder på med dyr.

Det vises virkelig at du får mye ut av utstyret ditt. Tidligere har jeg klaget både på skarphet, fokus og detaljer på tilsvarende bilder fra deg, men nå er det tekniske så bra at jeg ikke finner noe å pirke på der.

Lenke til kommentar
Bilde 1 gir meg ingenting.

Bilde 2 er bra. Kansje litt midstilt men det er vanskelig å unngå når man holder på med dyr.

Det vises virkelig at du får mye ut av utstyret ditt. Tidligere har jeg klaget både på skarphet, fokus og detaljer på tilsvarende bilder fra deg, men nå er det tekniske så bra at jeg ikke finner noe å pirke på der.

jah, dere skulle bare visst hvor vanskelig det er å ta makro bilder av dyr når man må vente 4-5 sek mellom hvert bilde og har en uklar bildesøker ;)

Lurer på hva jeg får til når jeg får meg sikkelig utstyr :whistle:

Har siklet litt på eos450d med canon 100mm makro :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...