Furyfax Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Tenkte jeg kunne kaste ut noen bilder på forumet her. Hyggelig med litt feedback på planen min videre med bilen. Kjøpte bilen i februar og er meget fornøyd sålangt! Beskrivelse Det er en VW Passat med full ABT tuning. Bilen har vært demovogn hos ABT-Sportline i Tyskland og har gjennomgått full tuning hos dem. Motoren er oppgradert til 170 hk, så den går meget godt. - ABT Frontspoiler - ABT Hekkspoiler - ABT Sportunderstell - ABT Sportseksos - ABT Motortuning 140->170 - ABT 19" alu.felger/sommer - ABT 18" alu.felger/vinter - ABT Matter/gearknop Planen videre: Jeg monterte forrige uke øyelokk på bilen og syntes det ble veldig bra. Men jeg ønsker også å gjøre følgende etterhvert: -Sote rutene, vurderer også å få gjort frontruta noe mørkere (ja, det er vell ikke helt lov, men om det blir aktuelt så er det bare litte grann ) Skal iallfall ta å sote/tone alle de andre rutene. -Skifte til chrome speil -Skifte til chrome emblemfri grill, skal også da få festet ABT merke som jeg har liggende til å ha i grillen. -Jeg har ekstremt lyst å ha 2 potter til på bilen. ABT leverer ikke 2x2 potter til passat. Jeg vet de har til Audi. Hadde vært tøft å få 2 ekstra potter. Jeg får se hvor mye jobb og ikke minst kostnader det vil utgjøre. Tror dere at disse endringene blir overkill? Har ikke lyst at det skal bli for harry heller.. Blir sikkert uaktuelt med 2 potter til.. Endret 7. juli 2009 av Furyfax Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 FEIT BIL! Takk for det! Er veldig fornøyd med bilen selvom jeg egentlig ønsket meg en svart en.. men men.. kan ikke få alt heller.. Lenke til kommentar
crea Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tøff tralle! Så en svart sånn en når jeg var i Tyskland i våres. Syns du skal beholde eksosen sånn som den er nå jeg da. Blir litt mye med 4 potter i mine øyne Vet du forresten hvor mye lavere denne er i forhold til en vanlig passelat? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Tror det er 30mm, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fin bil. Jeg ville dog heller vurdert å pelle av alle merkene i stedet for å sette på enda flere. Du får en cleanere look om du dropper alle emblemene, og du skriker heller ikke ut til tollvesenet at du har chippet bilen. Som andre sier, ikke sett på fire endestusser, det blir bare harry. Jeg ville også droppet kromma speilhus, det er så 2005. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det ser så utrolig bra ut med de små lysene på sidene! Går det kun ann hvis man har normale Xenonlys og ikke adaptive? Interiørbilder kunne også vært litt morro Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Veldig fin bil du har fått deg, gratulere xD Men jeg personlig ville ha droppet øyelokkene, men det er vell bare en smaksak. Uansett gratiss. Flott bil :-) Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Sinnsykt fin bil! Fin i den fargen også, selv om jeg skal være enig i at ingenting slår sort! Fra Narvik? Hvorfor har jeg ikke sett bilen før? Narvik er jo ikke akkurat en såå stor by Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Den kjører ikke rundt i Narvik lengre.. Men den var vell der rundt 1,5 år.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Såpass Hvor kjører den nå da? Hvordan farge er det der egentlig? Har du ett bilde i dagslys? Så ut som det var litt grønnskjær i den? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 LA7T,United Grey Metallic, heter fargen, kort sagt grå. Har ikke bilde i dagslys på den PC'en jeg sitter på. Men kan laste opp et senere. Bilen kjører rundt i Haugesund. Kjøpte bilen usett fra Narvik, JA var litt nervøs av å kjøpe en usett bil. Men ville ha den. (Hører med til historien at jeg var uten "lappen" en stund tidligere. Så da var det ikke noe poeng å fly opp å kjøre bilen.) Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Meget fet vogn, skal definitivt følge med her! Liker veldig godt den koksgrå fargen der. Tror kanskje det hadde blitt overkill med to utblås på hver side bak - det hadde nok gjort seg bedre med ett på hver side. Kanskje fjernet emblemene bak også? Bare forslag. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Grom vogn! Er litt for og i mot 2x utblås, det kan faktisk se fint ut.. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det ser så utrolig bra ut med de små lysene på sidene! Går det kun ann hvis man har normale Xenonlys og ikke adaptive? Interiørbilder kunne også vært litt morro De små lysene på sidene er parklysene og det ser ikke ut som om de ligger på siden med de adaptive lysene. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Meget pen bil! Liker fargen også, den tar seg meget godt ut når den er skikkelig blank! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå