Onyx Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Personlig er jeg veldig fornøyd med 2709W. I praksis, for min del, legger jeg ikke merke til input lag. Kun hvis det sammenliknes mellom skjermer. Bruksområde er film, desktop og spill. Et godt produkt fra Dell. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dell 8500? Da kan man jo like godt gå for 30". Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dell 8500? Da kan man jo like godt gå for 30". Snakket med Dell tidligere, og fikk tilbud på skjermen til 6700,- ,men den har høyt input lag så den er helt uaktuell for min del. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 6700 er stiv pris det også, spesielt når markedet begynner å fylles med flere 26", og man får 24" til under 2000kr. Denne skjermen har heller ikke høyere oppløsning. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Dell kommer trolig med en 2710W i løpet av høsten, er bare å håpe at denne har levere input lag OG at Dell kjører en tilbudsrunde på den. 2709W var på tilbud i fjor høst til 5300,- Dum som jeg var kjøpte jeg ikke da. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 IPS-paneler taper bestandig på pris. Dog, de stiller i en helt egen klasse når det gjelder bilde, og har man først kjøpt en skjerm med IPS-panel er det ingen vei tilbake. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 IPS-paneler taper bestandig på pris. Dog, de stiller i en helt egen klasse når det gjelder bilde, og har man først kjøpt en skjerm med IPS-panel er det ingen vei tilbake. kanskje denne blir en vinner, tross prisen Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Dell 8500? Da kan man jo like godt gå for 30". Snakket med Dell tidligere, og fikk tilbud på skjermen til 6700,- ,men den har høyt input lag så den er helt uaktuell for min del. Hvordan klarte du å få tilbud på den? Prøvde chaten på siden, men gikk ikke helt for meg.. Edit: Gikk til produktet via "SMÅ BEDRIFTER OG PARTNERDIRECT-KUNDER" og der får man 20% avslag, la til mva. og frakt: 6,888.25 kr Sjekker Dell om det er et ordentlig firmanavn? Edit 2: Da var den i hus, funker flott i TF2 Endret 13. august 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå