iRobot Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves - eller hva det nå enn var. ...på lager !!! Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Håper Netshop får inn snart, hurry opp. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Amentio fikk inn for noen dager siden, men pakken min er enda ikke sendt... Hmmmmmmm... Jaja, håper jeg får den innen torsdag, da jeg kommer hjem fra ferie. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Amentio fikk inn for noen dager siden, men pakken min er enda ikke sendt... Hmmmmmmm... Jaja, håper jeg får den innen torsdag, da jeg kommer hjem fra ferie. slik jeg har forstått det ble lagerstausen på flere nettbutikker opdatert nå på lørdag....snodig egentlig....vil tippe det går et dusin eller to av disse skjermene i posten nå i formiddag, hva angår netshop sitt fjernlager så er det visstnok "2-300 meter nedi gaten", så forhåpentligvis blir skjermer sendt fra de også i formiddag. gleder meg jeg :!: edit: kl 1300 > Ordrestatus: Plukkliste edit kl 1500 > leveringsbekreftelse...... hurrraaaa Endret 27. juli 2009 av flu Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Min er fortsatt ikke sendt... Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Min er fortsatt ikke sendt... HÆ ? ...fra hvem ? Lenke til kommentar
oye Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Fikk dette fra Amentio: Ifølge leverandøren vår skal denne komme inn 29.07-09 og vil bli sendt da. Den vil bli sendt iløpet av morgendagen. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Wiki - Defective pixel UDPixel JScreenFix ... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Fikk du mye pixel feil =(? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Der var skjermen på plass. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive dette øyeblikket, men jeg ser omtrent sånn ut nå; Ingen døde pixles heller! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Hei, noen andre av dere som har fått skjermen? I så fall, hvordan har dere kalibrert skjermen? Standard oppsettet er ganske så oversaturert, har prøvd litt med innstillingene på skjermen men kommer ikke frem til noe godt resultat. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Følg denne veiledningen her. Ganske kjekk. Gratulerer med ny skjerm. Sitter selv foran en Dell 2709W. Lenke til kommentar
oye Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fikk skjermen i dag. Førsteintrykket var blandet: Jevnt baklys, hvitt er hvitt over hele skjermen, deilig størrelse, irriterende lyd ved enkelte lysstyrkenivåer og en pikselfeil. Lyden var så ille at jeg tenkte på retur umiddelbart. Heldigvis forsvant lyden helt etter litt justering. Pikselfeilen er ca. 10cm nede til høyre for senter av skjermen og verken JScreenFix eller trykking på skjermen hjelper. Feilen vises kun på svart. Jeg synes likevel en bør kunne forvente at alle piksler fungerer når en legger såpass mye penger i en skjerm. Skal høre med LG/Amentio om deres policy på pikselfeil. Noen andre som har erfaring med LG og garanti mot slike feil? Lenke til kommentar
uberowo Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er det noen andre enn meg som har hatt problemet med ujevn farge på denne (LG 2600) skjermen? Jeg fikk min på fredag, og sender den i retur i morgen pga at venstre siden er mere blå enn høyre. Evt så er den mere rød på høyre side. Uansett ganske irriterende. Om dere andre kan bekrefte at dere IKKE har dette problemet kunne jeg jo kanskje bedt om en ny skjerm istedet for penga tilbake.. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er det noen andre enn meg som har hatt problemet med ujevn farge på denne (LG 2600) skjermen? Jeg fikk min på fredag, og sender den i retur i morgen pga at venstre siden er mere blå enn høyre. Evt så er den mere rød på høyre side. Uansett ganske irriterende. Om dere andre kan bekrefte at dere IKKE har dette problemet kunne jeg jo kanskje bedt om en ny skjerm istedet for penga tilbake.. Høres ut som en RMA det der. Sjekk om disse innstillingene hjelper? - "We used the following settings: Brightness 0, Contrast 70, Gamma 0, R=43, G=39, B=50" (Enten i user mode, eller normal) Fikk skjermen i dag. Førsteintrykket var blandet: Jevnt baklys, hvitt er hvitt over hele skjermen, deilig størrelse, irriterende lyd ved enkelte lysstyrkenivåer og en pikselfeil. Lyden var så ille at jeg tenkte på retur umiddelbart. Heldigvis forsvant lyden helt etter litt justering. Pikselfeilen er ca. 10cm nede til høyre for senter av skjermen og verken JScreenFix eller trykking på skjermen hjelper. Feilen vises kun på svart. Jeg synes likevel en bør kunne forvente at alle piksler fungerer når en legger såpass mye penger i en skjerm. Skal høre med LG/Amentio om deres policy på pikselfeil. Noen andre som har erfaring med LG og garanti mot slike feil? Hva justerte du til? Om vi andre får samme irriterende lyd problem? Lenke til kommentar
uberowo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg testa ikke akkurat de settingsa nei.. Synd jeg er for lat til å pakke den opp igjen. Jeg testa med gamma 0 og meget lav brightness dog, diverse tweaking av fargene også.. Orker ikke mere mas, bare sendern i retur på angrefristen. Tror jeg bare venter på høstslippet med reviews av de nye Dell 24 & 27 tommerne samt den nye 24" gamer-Eizo'n(FX2431) før jeg evt prøver meg på en ny LG.. Lenke til kommentar
oye Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Hva justerte du til? Om vi andre får samme irriterende lyd problem? Brightness 30-40 og 90-100 er tilnærmet lydløst, ellers er det en tydelig summing. Pikselfeil er ifølge Amentio ikke en garantisak, så tenker jeg benytter angreretten. Mulig det blir en 27" Dell istedet. Endret 4. august 2009 av oye Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hva justerte du til? Om vi andre får samme irriterende lyd problem? Brightness 30-40 og 90-100 er tilnærmet lydløst, ellers er det en tydelig summing. Pikselfeil er ifølge Amentio ikke en garantisak, så tenker jeg benytter angreretten. Mulig det blir en 27" Dell istedet. Har du noe mer info om den Dell'n da? Lenke til kommentar
uberowo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dell Hardforum Dell'en skal visst være completely superawesome.. MEN den har høy input lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå