Noiz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Eg lurer på ka kunnskaper eg på ha innen serien for å kunne forstå dette spille, og ka tidliger spill eg bør ha spilt. Endret 6. juli 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Alle spill innen hovedserien er uavhengige av hverandre,, og har svært lite eller ingen ting med hverandre å gjøre. Du kan trygt skaffe FF13 uten å ha spilt et eneste FF-spill før og få like stor glede av det som en hvilken som helst FF-fan. Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Trenger absolutt ingen kunnskaper fra forrige FF serier. Men selvfølgelig for dem som har spillt andre FF spill tidligere vil på en måte flyte gjennom det nye spillet bedre enn en som aldri har rørt, eller noen lunde har kluet på måten FF spillene som regel går på osv... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 tipper det er bedre med ingen forkunnskap jeg, for å nyte spillet helt fersk/blank Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 tipper det er bedre med ingen forkunnskap jeg, for å nyte spillet helt fersk/blank ok, men da gleder eg meg.. for det ser drit kult ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå