Nitrius Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 ja for litt siden begynnte jeg å høre en slags dure lyd i kabinettet! men det vare ikke hele tiden og det er ikke altid det høres! men jeg vet at når jeg tar av kabinett døren så hører du den ikke mer da forsvinner den! noen som har en aning om hva dette kan være? :-? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Kanskje det er fordi sidedøra sitter løst el.no Det vanligste er att en av viftene holder på å ''død'' Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 men for det første så er PC min 2 uker gammel cirka! så da er det vel litt rart at en vifte skal dø så fort? og de eneste viftene jeg har en den som sitter på CPU og en på Radeon 9700 Pro kortet mitt Sapphire og den strømforsyninga er det ikke en vifte der og? jo tror det! jeg har ikke kjøpt noen ekstra vifter alt følte med CPU til CPU Grafikkortet til Grafikkortet osv har ikke kjøpt noen nye! og vifta som sitter i Side døra bruker jeg ikke! men hmm kansje det kan være at side døra sitter løst hmm noen som vet? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 mest sannsynlig har du samme problem som meg, at sidedøra har en liten glipp en plass. men dette kan du rette på med å legge noen strimler gummi e.l. som du har tilgjengelig sånn at døra ikke får mulighet til å bråke, enkelt og greit * og da var det bare å mekke på lian li pc 75'en sin da * Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 ok skal prøve takk! :wink: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Kan være at ledningene skurrer borti side viften da.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 prøv å skru helt fast alle skruene i kabinettet og gå over kabinettet for å se etter løse deler som du kan feste. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Eventuelt kan det være harddiskene som vibrerer og på den måten skaper en resonanseefekt via kabinettet ditt... Jeg har det problemet på min shuttle.-- Lenke til kommentar
Jove Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hos meg, er det de tynne platene som står foran cd-rom-slottene. Om du forstår. -De som ikke er i bruk. Løste problemet med å bare bende de litt. (Viser jo ikke allikelvel, og bender bare litt.) Akkurat som om de får en resonans etter en stund. (Brukte jeg riktig ord nå? mvh Jan Ove Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 interferens er vel også et fint ord som kan brukes. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Kan være vifene som bråker før de blir varme Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Slutt nå. Det er 99% sikkert at duringen kommer fra en eller annen del i kabinettet som ikke sitter helt fast. Jeg har samme greia på mitt Dragon Big Tower, men det hjalp å sette noe litt tungt på kabinettet ( f.eks. CD-boks) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det første som slo meg var er du har en HDD som ikke sitter godt nok fast, eller kanskje det er en CD-ROM som sitter dårlig fast. Kan jo oxo som nevnt overnfor være døra som skrangler. På mitt chieftech fungerte det slik at når/hvis det begynte å dure, veltet jeg bare kabbinettet over på to føtter (sidelengs), og satte det ned igjen.. Funka som bare juling det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 ja ja jeg brukte nå to skruer i sidedøra og har ikke hørt noe during i hele dag tror nok det var døra jeg! takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå