Gå til innhold

Dure lyd i Chiftec Kabinettet mitt!

Anbefalte innlegg

ja for litt siden begynnte jeg å høre en slags dure lyd i kabinettet! men det vare ikke hele tiden og det er ikke altid det høres! men jeg vet at når jeg tar av kabinett døren så hører du den ikke mer da forsvinner den! noen som har en aning om hva dette kan være? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men for det første så er PC min 2 uker gammel cirka! så da er det vel litt rart at en vifte skal dø så fort? og de eneste viftene jeg har en den som sitter på CPU og en på Radeon 9700 Pro kortet mitt Sapphire og den strømforsyninga er det ikke en vifte der og? jo tror det! jeg har ikke kjøpt noen ekstra vifter alt følte med CPU til CPU Grafikkortet til Grafikkortet osv har ikke kjøpt noen nye! og vifta som sitter i Side døra bruker jeg ikke! men hmm kansje det kan være at side døra sitter løst hmm noen som vet?

Lenke til kommentar

mest sannsynlig har du samme problem som meg, at sidedøra har en liten glipp en plass.

men dette kan du rette på med å legge noen strimler gummi e.l. som du har tilgjengelig sånn at døra ikke får mulighet til å bråke, enkelt og greit :D

* og da var det bare å mekke på lian li pc 75'en sin da :D *

Lenke til kommentar

Hos meg, er det de tynne platene som står foran cd-rom-slottene. Om du forstår. -De som ikke er i bruk. Løste problemet med å bare bende de litt. (Viser jo ikke allikelvel, og bender bare litt.) Akkurat som om de får en resonans etter en stund. (Brukte jeg riktig ord nå? :)

mvh Jan Ove

Lenke til kommentar

Det første som slo meg var er du har en HDD som ikke sitter godt nok fast, eller kanskje det er en CD-ROM som sitter dårlig fast. Kan jo oxo som nevnt overnfor være døra som skrangler.

På mitt chieftech fungerte det slik at når/hvis det begynte å dure, veltet jeg bare kabbinettet over på to føtter (sidelengs), og satte det ned igjen.. Funka som bare juling det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...