Gjest kontakt19 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gutt 19 Tar det hele fra begynnelsen: Møtte ei jente på en felles fest for alle i avgangstrinnet på videregående for en ca fire mnd siden. Hadde aldri pratet med henne før da, men vi pratet masse sammen den kvelden, og hadde det skikkelig moro sammen. Det skjedde ingen ting annet en det den kvelden. Noen dager senere sendte jeg hun en tekstmelding, og "sms-samtalen" foregikk helt til vi sa natta til hverandre. Slik fortsatte det et par uker og vi pratet sammen på skolen osv. Vi kunne prate om alt mulig. Jeg begynte etterhvert å like denne jenta, og hadde en følelse av at hun likte meg også. Og det ble ikke noe verre da hun inviterte meg hjem til hun en dag etter skolen. Det var første gang det bare var oss to. Vi så film og pratet, jeg spiste middag med hun og foreldrene hennes, og alt var egentlig skikkelig koselig. Neste gang jeg var hos hun, så vi film igjen. Type lang romantisk film. Midt i filmen ble vi stille og lå bare å så hverandre i øynene, før vi kysset hverandre. Vi holdt på til lenge etter at filmen var slutt, og det var ganske langt utpå natten. Jeg foreslo at jeg kunne sove over hos henne, men hun sa at hun ikke sov med gutter, og unnskyldte seg virkelig for det. Jeg godtok det som det var, og reiste hjem. Jeg var hos hun igjen noen dager senere, og vi pratet litt og så et par filmer, før vi forstatte det vi avsluttet med sist. Denne gangen gikk vi litt lengre, altså mindre klær og litt tafsing, men ikke noe sex. Vi pratet om dette dagen etter, og hun fortalte at hun ikke vil ha noe forhold med gutter. Så hun ville ikke gå videre hvis jeg fikk følelser for hun, fordi da kom jeg bare til å bli såret. Hun brydde seg om meg, og ville ikke at det skulle skje med meg. Jeg hadde til en viss grad forstått hvordan hun var gjennom samtaler vi hadde, og ting som hun har opplevd tildligere, så jeg fortsatte å se på hun som en venn. Dagen etter pratet vi mye om hvor lyst vi hadde på hverandre (vis sms/etc). Jeg fortalte at jeg godtok det at vi aldri kom til å bli noe mer enn venner. Og på kvelden var jeg hos henne igjen. Da var det åpenlyst hva som kom til å skje. De neste dagene fortsatte vi å prate sammen, som om ingen spesielle ting hadde skjedd. Og var like mye venner som før. Helt til folk begynte å få greie på at vi "hadde noe på g" (trodde dem). Bl.a en annen som hun hadde rota med før jeg ble kjent med hun, som også hadde godtatt det samme som meg. Han sa til meg at han ikke brøy seg om at jeg "dreiv på" med hun. Men jeg sa at det aldri kom til å bli noe mer uansett, og at han også burde forstå det, siden han har vært med på samme greia. Han ble skikkelig såret, og sluttet å prate med hun (sikkert fordi hun hadde funnet noen andre å rote med). Noe som igjen gjorde at hun ikke ville ha noe mer kontakt med meg, siden hun ikke ville at det samme skulle skje med meg. Jeg sa at jeg kun så på hun som venn, og skjønte ikke hvorfor det skulle bli sånn. Hun sa at hun ikke ville ødelegge flere gutters følelser og at vi aldri mer kunne prate sammen. Selv om jeg ikke hadde noen spesielle føleser for hun, så ble jeg på en måte nesten såret av å høre dette. Men jeg godtok det, og har ikke hatt kontakt med hun på en mnd nå. De gangene jeg har møtt hun (som faktisk er veldig ofte), har jeg bare latet som om jeg ikke kjente hun, og hilst på og pratet litt med venninnene hennes (som jeg har kjent fra lenge før jeg ble kjent med hun). Det som er greia nå, er at jeg har lyst til å kunne prate med hun igjen. Uten at hun skal bli sur/oppgitt/irritert over at jeg begynner å ta kontakt igjen. Så jeg lurer på hvordan jeg best mulig kan få kontakt med hun igjen? Jeg har endel jente-venner fra før, men ingen av dem er så kule som hun. Hun kunne like så godt vært en av kameratene mine. Jeg føler liksom at jeg har mistet en venn, siden vi overser hverandre når vi møtes o.l. Jeg vil ikke at det skal være sånn, selv om jeg sa til hun at jeg godtok det. Noen forslag? Hvis jeg har formulert noe dårlig her, så spør. Lenke til kommentar
Gjest 2balls Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Herregud, Grow a pair! la henne være. Hun vil ikke ha noe med deg å gjøre. kom deg over henne og finn deg en som vil ha deg. Enkelt og greit... Lenke til kommentar
mordz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 off.. du må finne deg ei annen jente. jeg har vært i liggnende situasjoner, å de ender aldri bra. hvis du forsatt vil at dere skal kunne snakke med hverandre, gi deg. Hvis ikke, så blir det bare surskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå