Solli11 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei, jeg ser også etter et livestrong armbånd, men trenger bare 1. jeg så på livestrong siden hjemmeside og der fant jeg bare pakker på 10. noen som vet andre nettsider som selger 1 og at det går til riktig formål? Om mulig, send meg en direkte link. Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei, jeg ser også etter et livestrong armbånd, men trenger bare 1. jeg så på livestrong siden hjemmeside og der fant jeg bare pakker på 10. noen som vet andre nettsider som selger 1 og at det går til riktig formål? Om mulig, send meg en direkte link. Tusen takk for alle svar Sportsbutikker pleier da å selge det... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er faen meg vanskelig å få tak i slike bånd, har aldri sett det her i byen. Bor i Sandnessjøen så kanskje ikke så rart, men allikevel. Hadde det ikke vært en fordel å ha de lett tilgjengelig, da hadde vel fler kjøpt dem og mer penger hade gått til kreftsaken. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Stemmer det! Var i USA jeg så slike overalt.. Skjønte ikke problemet.. Hmm.. Burde solgt som F i Norge slike bånd.. Hvorfor er de ikke de satsta mer på da tro? Lenke til kommentar
Solli11 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Enig, og de burde også ha en plas der de selger 1 og ikke bare 10 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tru .dat Solgte en og en i praktisk talt alle butikker i USA.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Stemmer det! Var i USA jeg så slike overalt.. Skjønte ikke problemet.. Hmm.. Burde solgt som F i Norge slike bånd.. Hvorfor er de ikke de satsta mer på da tro? Det er vel fordi slike bånd er "so last year lizzom" Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Stemmer det! Var i USA jeg så slike overalt.. Skjønte ikke problemet.. Hmm.. Burde solgt som F i Norge slike bånd.. Hvorfor er de ikke de satsta mer på da tro? Det er vel fordi slike bånd er "so last year lizzom" Ja, ingen som får kreft i 2009 vet du Lenke til kommentar
Solli11 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 haha, de som sier det er last year er teite, støtt kreft! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 støtt kreft! Enig, heia kreft. Lenke til kommentar
Solli11 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 dere har tydelig vis ikke hatt noen i nermere familie eller i familien som har død av kreft. oppførsel som det der hører ikke hjemme noen plasser. så vær så snill og skjerp dere Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Faktisk så har jeg det, men det betyr vel ikke at jeg ikke kan le av en skrivefeil som ble slått ned på, på humoristisk vis? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Sykdom er såååå mye bedre med litt humor sånn ellers... tror di selger disse båndene i en butikk i nærheten. Skal ta en titt en dag, så sender jeg det til deg Solli11 Endret 7. juli 2009 av oldboy Lenke til kommentar
Solli11 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Det hadde vært veldig fint:) Jeg vet at man kan se det på humor men jeg mistet morfaren min til kreft, farmoren min til kreft. og begge sto nesten nermere til meg en mor og far gjør så de betydde veldig mye for meg:) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har det nå send en pm med adressen din Solli, så sender jeg det i posten... Lenke til kommentar
TubXtra Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 En 10-pakk koster 10 dollar... Såpass er vel kampen mot kreft verdt?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå