Gå til innhold

Trenger noen tips angående hårfarge


Anbefalte innlegg

Er et ganske dårlig bilde med webkamera, men dere ser sikkert at det er noen store felter i håret som er uten farge. Hadde opprinnelig helt lyst hår. Dagen etter jeg farget det ble den første store flekken synlig, og deretter har mer og mer av håret mistet farge. Er over en uke siden jeg farget det, men fremdeles blir dusjvannet helt grått når jeg vasker håret. Så det virker liksom ikke som fargen helt har lyst å sitte fast i håret. Brukte en boks med hårfarge som het revlon colorsilk, og fulgte instruksjonene til punkt og prikke, f.eks. ved å ikke vaske håret 12 timer før, og håret virket også totalt mettet med farge, dryppet svart farge overalt, men likevel fortsatte jeg helt til jeg brukte alt sammen og er sikker på at jeg må ha fått farge i hele håret. Så er det boksen med farge jeg kjøpte som er problemet, er det håret mitt som det er noe galt med eller har jeg gjort noe feil et sted? Er det trygt å farge det igjen så snart, uten at det tar skade? Har allerede et ganske slitt hår. Bruker head&sholders shampoo og balsam om det har noe å si. Takknemmelig for alle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke et døgn, din snik.

 

Hva slags farge brukte du? Brukte du permanent hårfarge skal den i teorien sette seg godt, spesielt hvis du har lyst hår i utgangspunktet.

Jeg har ikke veldig mørkt, men lysebrunt kanskje, og der er det absolutt ingen farge som setter seg.

 

Har du prøvd å farge det før?

Lenke til kommentar

Brukte helt svart. Setter opp bilde igjen, så du kan se. Har ikke prøvd å farge det før unntatt med helt 100% lyse farger, men kan ikke huske å ha merket særlig forskjell, siden jeg var veldig lys fra før av. Du sier at inge farge setter seg hos deg, men hos meg så virker det jo som fargen setter seg veldig godt, bare unntatt på enkelte punkt i håret. F.eks. i tuppene av håret har det begynt å forsvinne mye farge.

Lenke til kommentar

Jepp, var vel 1-2 mnd siden sist jeg farget det, og i følge boksen skulle jeg ikke vaske håret 12 timer før jeg farget det - noe jeg også ikke gjorde. Og kan vel egentlig si 100% sikkert at jeg må ha fått farge i det aller meste, hvertfall helt der på fremsiden som jeg kunne se i speilet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...