analrytter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Heisann! Som emne tittelen seier ; Er det nokon som har festivalplass til øya? Nokon som har kjøpt billett og angrer ? om ikkje, kor kan man eventuelt kjøpe billetter på svartebørsen ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hadde jeg vært deg hadde jeg fulgt med på Finn.no, qxl.no og sånne steder. Det er nok ikke umulig at det dukker opp noe der, men vær forberedt på at det kan bli dyrt for deg. Ellers vet jeg ikke om det er for sent å søke som frivllig. Eventuelt kan du prøve å delta i konkurranser hvor de deler ut øyapass, eller se om noen firmaer trenger folk til å jobbe for dem der. Jeg har et par kompiser som fikk festivalpass mot å gå å sanke emailadresser for et selskap i fjor. Mange muligheter. Endret 6. juli 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ikke for sent søke som frivillig, jeg søkte for helgen fikk det jeg ville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå