Gå til innhold

TV eller prosjektor?

Anbefalte innlegg

Hva vil dere si er best kjøp av TV eller prosjektor med tanke på både kostnader og hva det skal brukes til.

Jeg har ikke fått utnytta PS3 min skikkelig på 23" tommeren som jeg sitter på nå, så har lyst på enten en TV eller prosjektor. Så det dette skal brukes til er da mest PS3 og film/bluray

Så her er alternativene jeg har sett på.

TVer: Samsung 46" til 9000 kr eller Sharp 46" til 13.000, men som jeg kan få til 9000 - Hvem er best av disse to egentlig?

På prosjektor med lerret kan jeg strekke meg litt over 10, men det gidder jeg ikke å bruke på en TV.

Jeg er redd kanskje da en 46" tommer kan bli litt liten, og at en prosjektor kan bli for dyrt med tanke på at man må bytte pære.

Hva tror dere?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har projektor her, men ville nok gått for en TV til PS3. Du får bedre bildekvalitet på TV'n. Projektor er kjekt med hjemmekino, hvis du har nok plass til å få et stort bilde + surround :)

Samsung er et kjempebra merke på TV'er, har det her hjemme (men en liten 32 tommer da :) ), men kompisene har det også.

Tror begge de som har det har forgjengern til den modellen du linket til, 46 tommer begge to, han ene har PS3 og han andre har xBox 360 Elite. Mega bilde på begge to, tilogmed i 4 player Cod4 synes jeg ikke skjermene blir for små, tilå tross alt være 4 player.. ;)

Lenke til kommentar
Har projektor her, men ville nok gått for en TV til PS3. Du får bedre bildekvalitet på TV'n. Projektor er kjekt med hjemmekino, hvis du har nok plass til å få et stort bilde + surround :)

Samsung er et kjempebra merke på TV'er, har det her hjemme (men en liten 32 tommer da :) ), men kompisene har det også.

Tror begge de som har det har forgjengern til den modellen du linket til, 46 tommer begge to, han ene har PS3 og han andre har xBox 360 Elite. Mega bilde på begge to, tilogmed i 4 player Cod4 synes jeg ikke skjermene blir for små, tilå tross alt være 4 player.. ;)

Er vell kanskje enig i at bildekvaliteten blir bedre, men nå skal den dog brukes mer til film enn PS3 da, så derfor er jo jeg litt usikker også.

Jeg ville valgt Samsung.

Vurdere selv:

Samsung LE32B535 32" 5000,-

eller

Samsung LE40B535 40" 6000,-

Vet ikke om 40" blir litt for stort.

Ville du valgt Samsung fordi du tror den er best eller vet den er best? Selv har jeg veldig god tro på Samsung, men nå får jeg jo den sharpen til en knall pris, som også jeg har hørt er veldig bra, og som også kostet rundt 20 lapper rundt juletider. Derfor er jeg veldig usikker

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Jeg ville valgt Samsung.

Vurdere selv:

Samsung LE32B535 32" 5000,-

eller

Samsung LE40B535 40" 6000,-

Vet ikke om 40" blir litt for stort.

Ville du valgt Samsung fordi du tror den er best eller vet den er best? Selv har jeg veldig god tro på Samsung, men nå får jeg jo den sharpen til en knall pris, som også jeg har hørt er veldig bra, og som også kostet rundt 20 lapper rundt juletider. Derfor er jeg veldig usikker

Jeg ville valgt Samsung fordi den ligger foran med LED TV og kommer bra ut i tester og har bra spesifikasoner.

Det som også er ett + er at den har innebygd riks TV mottaker. Så da slipper du den ekstra boksen og fjernkontrollen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...