Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Falsk SMS frå internett - moglege konsekvenser?


Anbefalte innlegg

Hei,

Utan at eg skal gå for mykje i detalj kjenner eg nokon som har hatt eit relativt hendig uhell og sendt ein SMS frå nettstaden TulleSMS med ei anna identitet enn si eiga (eit anna nummer).

Meldingen som tildels var av seksuell karakter vart politianmeldt.

 

Sjølv loggar eg somregel IP-adressar i eigne tenestar, og rekner med at TulleSMS gjer det same. Vil det vere mogleg for politiet å få utlevert identitet frå nettleverandør i ei slik hendig, og korleis karakteriseres saken? Som forfalsking av dokument/identifikasjon, eller er det på lik linje med e-post vanskeleg å gjere?

 

Om vedkommende veljer å innrømme sakens faktum ovenfor fornærmede - kva etterspel kan det få? Må ein betale noko avgift om fornærmede eventuelt veljer å avsette/sjå bort frå anmeldelsen? Og hvis dei ikkje trekk tilbake? Er det fare for å kome i strafferegisteret, få noko på rullebladet? Kva ville dei ha gjort?

 

Som eg nemner innleiingsvis angår ikkje dette meg, eg berre spørr for vedkommande saken gjeld.

 

Redigert: Tenesten TulleSMS oppfordrar til å sende falske meldingar (sjå reklame til venstre på nettstaden). Kan dette vere noko verdt å merke seg?

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7.3 Ansvar?Vi tar ikke ansvar for innehold sendt fra denne tjenesten, misbruk av tjensten vil bli registrert. Innehold sendt fra denne tjenesten tar vi ikke ansvar for, du står selv ansvarlig for hva du sender, og hvem du sender til. Du er anonym ovenfor den personen du sender til, men missbruk av tjenesten vil bli registrert.

Sjekk ut tullesms.nos vilkår.

Lenke til kommentar

Det spørs kva grunnlag meldinga har blitt anmeldt på. Er det kun innholdet, er det det at noken har utgitt seg for å være ein anna, eller er det ein kombinasjon.

 

Utfallet av ei slik anmeldelse er avhengig av innholdet i meldinga. Er ikkje umogleg å gjere seg skuldig i både trusslar, utpressing, identitetstyveri og svindel ved hjelp av ei enkel melding. Så det kan nok være lurt i å snakke med vedkommande å sjå om ein kan komme til ei enigheit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...